Original title:
Sociálne siete v cestovnom ruchu
Translated title:
Social Networks in the Sphere of Tourism
Authors:
Pavlíková, Martina ; Musil, Martin (advisor) ; Pucandlová, Miroslava (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom práce je zhodnotenie možností využitia sociálnych sietí pre rozvoj ponuky služieb v cestovnom ruchu. Dôraz je kladený na najrozšírenejšie sociálne siete v Českej republike. V teoretickej časti bude spracovaná všeobecná problematika cestovného ruchu a jeho vývoja v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na uplatnenie v marketingu. V praktickej časti bude realizovaný výskum ohľadne pôsobnosti cestovných kancelárií na sociálnych sieťach. Súčasťou bude tiež návrh na optimálne využitie sociálnej siete Facebook pre vybranú cestovnú kanceláriu Levante, s. r. o., ktorá v súčasnej dobe nevyužíva možnosti sociálnych sietí. Z tohto dôvodu budú navrhnuté jednotlivé kroky, ktorých cieľom bude plne využiť marketingový potenciál tejto siete.Cílem práce je zhodnocení možností využití sociálních sítí pro rozvoj nabídky služeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na nejrozšířenější sociální sítě v České republice. V teoretické části bude zpracována všeobecná problematika cestovního ruchu a jeho vývoje v oblasti informačně-komunikačních technologií s důrazem na uplatnění v marketingu. V praktické části bude realizovaný výzkum ohledně působnosti cestovních kanceláří na sociálních sítích. Součástí bude také návrh na optimální využití sociální sítě Facebook pro vybranou cestovní kancelář Levante, s. r. o., která v současné době nevyužívá možností sociálních sítí. Z tohoto důvodu budou navrhnuty jednotlivé kroky, jejichž cílem bude plně využít marketingový potenciál této sítě.The object of thesis is to evaluate possibilities for offer services in development of tourism by using social networks. Emphasis is placed on the most widely used social networks in Czech Republic. The theoretical part will be processed by the general issue of tourism and development in information and communication technologies with emphasis on application in marketing. In the practical part will be realized research about scope of travel agencies on social networks. The design part of thesis is given to options of optimal use of social network Facebook for selected travel agency Levante Ltd., which currently does not use social networking opportunities. Therefore, they proposed various steps designed to fully exploit the marketing potential of this network.
Keywords:
Facebook; social network; tourism; cestovní ruch; Facebook; sociální síť
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30801