Název: Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of the Tupperware company
Autoři: Pučelíková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tučková, Magdalena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketing; marketingová strategie; Tupperware; communication strategy; marketing; marketing strategy; Tupperware

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30697

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112911


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet