Original title:
Děti jako cílová skupina - specifika a efekty působení televizní reklamy na děti
Translated title:
Children as a Target Group - Specificity and Effects of Television Advertising Influence on Children
Authors:
Kuznetsova, Anna ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce podává přehled poznatků o dětech jako cílové skupině a umožňuje tak lepší orientaci v daném tématu. Jsou zde uvedené především závěry čerpané z amerických zdrojů, můžeme se ale v této práci setkat i se statistikami z České republiky.This work represents an overview of knowledge on children as a target group. It, therefore, allows a better orientation in this issue. Conclusions stated in this work origin mainly in American surveys, however, some Czech statistics can also be found.
Keywords:
advertising; children; marketing; děti; marketing; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15320