Název:
Děti jako cílová skupina - specifika a efekty působení televizní reklamy na děti
Překlad názvu:
Children as a Target Group - Specificity and Effects of Television Advertising Influence on Children
Autoři:
Kuznetsova, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce podává přehled poznatků o dětech jako cílové skupině a umožňuje tak lepší orientaci v daném tématu. Jsou zde uvedené především závěry čerpané z amerických zdrojů, můžeme se ale v této práci setkat i se statistikami z České republiky.This work represents an overview of knowledge on children as a target group. It, therefore, allows a better orientation in this issue. Conclusions stated in this work origin mainly in American surveys, however, some Czech statistics can also be found.
Klíčová slova:
děti; marketing; reklama; advertising; children; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15320