Název:
Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy
Překlad názvu:
The Strategy of the Entrance of UJP PRAHA a.s. company into the Foreign Markets
Autoři:
Klocová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější oblasti pro obchodování. V závěru jsou navržena konkrétní doporučení směřující ke zvýšení tržeb a zajištění budoucího uplatnění společnosti na světových trzích.The topic of this thesis is the commercial strategy of the company UJP PRAHA a.s. for trading in foreign markets, or possibly for entering new markets. The thesis generally deals with the company's commercial policy including the analysis of competitors, the list of methods of the products selling and promotion and also the brief overview of market needs. Another part of the thesis contains the analysis of sales opportunities showing the most perspective territories for trading. Finally it concludes with a proposition of concrete recommendations leading to the sales increase and the future position of the company in the world markets.
Klíčová slova:
cenová politika; konkurenceschopnost; odbyt; radioterapie; trh; competitiveness; market; price policy; radiotherapy; sales
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30561