Original title:
Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Translated title:
Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Authors:
Ištvánová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (advisor) ; Průša, Přemysl (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca sa zaoberá analýzou jednotlivých nástrojov marketingového mixu v autobusovej doprave spoločnosti Student Agency. Opisuje vývoj spoločnosti a jej produkty, teoretické východiská marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Posledná časť obsahuje SWOT analýzu spoločnosti a doporučenia na zlepšenie.Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.Bachelor thesis deals with marketing mix of Student Agency focused on bus transport. It describes history of company, its products and theoretic basis of marketing mix tools and analyzes individual instruments of marketing mix in bus trasnsport of company. The last part includes SWOT analysis and recommendations for changes.
Keywords:
service marketing mix; Student Agency; the SWOT analysis; analýza marketingového mixu služeb; Student Agency; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15249