Název:
Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Překlad názvu:
Ambush marketing related to Olympic Games in Beijing
Autoři:
Mátl, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Anotace Práce popisuje fenomén Ambush marketingu a identifikuje jeho možné využívání v souvislosti s olympiádou v Pekingu.Annotation Work describes a phenomenom of Ambush marketing and identifies his possible exploitation in connection with The Olympic games in Beijing.
Klíčová slova:
Ambusher; Licence; propagace; Sponzorování; sportovní reklama; Ambusher; Licence; Publicity/Propagation; Sponzoring; Sport Advert
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15232