Název:
Analýza marketingové strategie směnárenské společnosti
Překlad názvu:
Analysis of marketing strategy of currency exchange company
Autoři:
Hladík, Miroslav ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou směnáren v centru Prahy. Autor definuje typy společností, stejně jako typy jejich zákazníků. Na příkladech několika konkrétních směnáren analyzuje jejich marketingové chování v minulosti, současnosti a možné budoucnosti. Rozebírá strategie společností v oblasti získávání klientů a propagace svých produktů. Autor také poukazuje na některé nekalé praktiky směnáren a možné řešení i v rámci změny legislativy.The bachelor thesis discusses issue of exchange offices in the centre of Prague. The writer defines types of companies as well as types of their customers. Upon examples of several exchange offices analyze their marketing behaviour in the past, present and possible future. Analyse strategies of companies in gain of clients and product promotion. The writer also refers to some unfair practices of exchange offices and possible solution even in the change of legislature.
Klíčová slova:
budoucnost směnáren; směnárny; typologie zákazníků; typy směnáren; exchange offices; future of exchange offices; types of exchange offices; typology of clients
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15209