Original title:
Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s.
Translated title:
Marketing communication of the Brewery Jihlava a.s.
Authors:
Kadlec, Jan ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Malý, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové komunikaci Pivovaru Jihlava a.s., ke kterým došlo v souvislosti s příchodem nového investora. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, první seznamuje s teoretickým přístupen, v druhé je představen pivovar. třetí a čtvrtá kapitola se soustředí na komunikační mix a strategii spojenou s uvedením nového piva na trh.The purpose of this thesis is to analyze changes in marketing communication after the acquisition of the brewery by new investor.
Keywords:
Brewery Jihlava; communication mix; marketing communication; marketingová komunikace; marketingový mix; Pivovar Jihlava
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15170