Název: Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
Překlad názvu: Recruitment and selection of employees to the call centre in banking (specificity of the Czech Republic vs. New Zealand)
Autoři: Čabrádková, Jana ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovnictví; call centrum; proces získávání a výběru zaměstnanců; trh práce; banking; call centre; labour market; process of recruiting and selecting staff

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11071


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet