Original title:
Nové trendy v internetovém marketingu
Translated title:
New trends in internet marketing and online communication
Authors:
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Budiš, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.The evolution of technology opens new opportunities for business ideas, as well as for marketing and promotion of existing brands and services. The study focuses on new trends in online marketing and social media and how to leverage them in business and marketing.
Keywords:
online marketing; social networks; trends in marketing; online marketing; sociální sítě; trendy marketingu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15039