Název:
Kvalitatívne metódy hodnotenia konkurencie
Překlad názvu:
Qualitative Methods of Evaluating the Competition
Autoři:
Čmarada, Martin ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Martinák, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zameria na spôsob porovnávania priamych tržných konkurentov na základe kvantifikácie premenných, ktoré ovplyvňujú ich postavenie na trhu. Popísané metódy budú vysvetlené na praktických príkladoch.Práce se zaměří na způsob srovnávání přímých tržních konkurentů na základě kvantifikace proměnných, které ovlivňují jejich postavení na trhu. Popsané metody budou vysvětleny na praktických příkladech.The work as itself focuses on the ways, how to compare direct market competitors by quantifying the variables with impact on their market position. Described methods will be explained on practical examples.
Klíčová slova:
ekonomika; konkurenceschopnost; kvalita; management; marketing; metody hodnocení konkurence; competitiveness; economics; management; marketing; methods of competition evaluation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14945