Název: Pay-per-Click reklama v praxi
Překlad názvu: Pay-Per-Click advertising in practice
Autoři: Menšík, Michal ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hajduček, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; Marketing ve vyhledávačích; PPC; Internet Marketing; PPC; Search engine marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet