Original title:
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Translated title:
Customer Valuation and Predication of Their Leaving in CeMF
Authors:
Bém, Martin ; Pour, Jan (advisor) ; Švarcbachová, Jarka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Keywords:
Balanced Scorecard; Business Intelligence; CeMF; Customer Intelligence; Customer Relationship Management; zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1968