Název:
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Překlad názvu:
Customer Valuation and Predication of Their Leaving in CeMF
Autoři:
Bém, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švarcbachová, Jarka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Klíčová slova:
Balanced Scorecard; Business Intelligence; CeMF; Customer Intelligence; Customer Relationship Management; zákazník
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1968