Název:
Event marketing
Překlad názvu:
Event marketing
Autoři:
Nováková, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá event marketingem -- marketingem založeným na propojení zážitku (emocí) a určitého marketingového sdělení. V úvodu je čtenář seznámen se samotným pojmem "event marketing" a jeho zařazením v komunikačním mixu firmy. Další část práce se zabývá hlavními principy, na kterých je založena podstata event marketingu, a zaváděním event marketingové strategie do určité firmy. Praktická část je věnována jednotlivým fázím přípravy eventu. Závěrem práce pojednává o způsobech získání know-how v daném oboru.This document deals with event marketing -- marketing based on interconnection of experience (emotions) and certain marketing information. The reader is aware of the term "event marketing" and its inclusion into the communication mix of company. Further part deals with the main principles of event marketing and also its implementation into the company strategy. The practical part is devoted to particular stadiums of making an event. At the end document describes the methods how to get know-how.
Klíčová slova:
event; marketing; zážitek; event; experience; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14272