Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
Návrh marketingového mixu společnosti
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
Marketingový mix vinotéky
Pavelcová, Zuzana ; Pelcová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu vinotéky, kterou je Vinotéka a radniční sklep Moravský sommelier® v Lednici. Hlavním cílem práce je navrhnout a doporučit opatření ke zlepšení současného marketingového mixu. Konkrétní návrhy na zlepšení vychází především ze situační analýzy, SWOT analýzy a z dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.