Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Šulcová, Karolína ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s profesí pedagogických pracovníků a jejich dalším vzděláváním. Dále je v práci uveden přehled vývoje dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR. Poslední část teoretického oddílu se zabývá systémem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jeho složkami. V empirické části práce je prezentován vlastní výzkum, který byl proveden na základní škole pomocí analýzy dokumentů a následného rozhovoru se zástupkyní ředitele školy. Vyhodnocená data z empirického výzkumu jsou v závěru práce srovnána s teoretickými předpoklady, které jsou v práci uvedeny. Klíčová slova další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogický pracovník, MŠMT, systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávací cyklus
Systematizace vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků na zdravotnické záchranné službě
Kukačka, Miloš ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Mathauser, Radek (oponent)
Diplomová práce zkoumá a hodnotí vzdělávací systém zdravotnické záchranné služby s cílem navrhnout v závěru taková doporučení, která by mohla vést k jeho zefektivnění a individualizaci. Tím by bylo možné reagovat na konkrétní vzdělávací potřeby jednotlivých zaměstnanců a napomoci tak k jejich profesnímu rozvoji. Teoretická část se věnuje vzdělávání pracovníků a podrobněji rozepisuje specifika jednotlivých fází vzdělávacího cyklu. Jelikož ve zkoumané organizaci nebyl doposud žádný funkční systém vzdělávání zaveden, je třeba ho uvést do života. Bude se tedy jednat o změnu, kterou je třeba připravit, naplánovat a zrealizovat. Další pasáž teoretické části práce je tedy věnována zavádění změny v organizaci. Praktická část nejprve obecně shrnuje postoj tuzemských i některých zahraničních zdravotnických záchranných služeb ke vzdělávání svých zaměstnanců, jak je patrné z jejich webových stránek. Dále popisuje současný stav vzdělávání v organizaci a hodnotí ho z pohledu zavádění změny. Pozornost je věnována rovněž jednotlivým fázím vzdělávacího cyklu u realizované aktivity, kde je hodnoceno jejich naplnění. Součástí praktické části je výzkum pojatý jako ukázka způsobu realizace první fáze vzdělávacího cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty veškeré výstupy a na...
Analýza vzdělávacích potřeb v konkrétní organizaci (Úřad práce v Jičíně)
Macáková, Ivana ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá dalším vzděláváním v organizaci patřící pod státní správu. Vzdělávání je v současnosti jednou z neopomenutelných oblastí každé organizace a je třeba věnovat tomuto tématu dostatečnou pozornost. Cílem diplomové práce je uskutečnit analýzu vzdělávacích potřeb a zmapování stavu vzdělávacího systému na Úřadě práce v Jičíně. Na základě uskutečněného výzkumu mezi pracovníky jsou navržena řešení zjištěných nedostatků. V úvahu je brán zřetel jak na pohled ze strany organizace, tak na názory a postoje pracovníků, kteří se účastní vzdělávacích kurzů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou stanovena teoretická východiska vztahující se ke vzdělávání pracovníků, následně je popsána metodika, tedy cíle, způsob sběru dat či základní soubor, a poslední část se věnuje vlastnímu výzkumu a řešením zjištěných problémů.
Analýza systému vzdělávání a rozvoje manažerů
Honsová, Veronika ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj manažerů ve společnosti AV MEDIA a.s. Konkrétním cílem mé práce je provést analýzu systému vzdělávání a rozvoje manažerů v dané firmě, jejímž výstupem je zobrazení slabých a silných stránek systému a návrhy na jeho optimalizaci. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako jsou vzdělávání a rozvoj a role manažera v podniku. Dále se věnuje jednotlivým fázím vzdělávacího cyklu, mezi něž patří identifikace potřeby vzdělávání, plánování, realizace a vyhodnocení. Praktická část obsahuje přestavení společnosti AV MEDIA a.s. spolu s analýzou systému vzdělávání manažerů, který je ve firmě nastaven. Analýza je provedena na základě rozhovoru s HR manažerkou firmy, rozboru interních dokumentů a dotazníkového šetření mezi manažery dané společnosti. Na závěr práce je uvedeno shrnutí provedené analýzy a vyhodnocení systému spolu s případnými návrhy na zdokonalení v souladu s moderními trendy a znalostmi.
Informační gramotnost v ČR
Matouš, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Práce se zabývá informační gramotností jako novým fenoménem ve vzdělávání. V první části definuje co jsou informace, jak probíhá komunikace. V dalším textu se práce věnuje problematice informací a dezinformací, definuje co jsou nová média a jaká jsou jejich specifika. V další části se práce věnuje informační gramotnosti, definuje její jednotlivé složky a jejich obsah, zabývá se jejími přínosy, které vyplývají z jejího dosažení jak pro jedince, tak pro společnost jako celek. Dále je obsah jednotlivých složek informační gramotnosti rozčleněn do tří úrovní, které odpovídají třem stupňům vzdělání. Následně je rozebíráno dosahování informační gramotnosti na těchto třech stupních a porovnáno s definovanými úrovněmi. Na základě tohoto porovnání jsou v poslední části práce definována doporučení, která by měla vést ke zlepšení dosahování informační gramotnosti ve vzdělávacím cyklu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.