Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projektové řízení v konkrétní společnosti - agilní vs. tradiční přístupy
Honsová, Veronika ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Jeránková, Pavla (oponent)
Cílem práce je porovnat tradiční a agilní přístupy k řízení projektů, analyzovat konkrétní projekty ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro společnost při implementaci agilních a tradičních přístupů. Práce je zaměřena na prostředí řízení IT projektů, specificky na projekty v oblasti vývoje SW produktů a služeb. Teoretická část je věnovaná problematice projektového řízení a charakteristice základních pojmů. Dále se teoretická část zabývá samotnými metodami klasického a agilního přístupu k řízení projektů a rozdíly mezi nimi. V analytické části jsou teoretické poznatky aplikovány v prostředí konkrétní firmy., Na příkladech dvou reálných projektů jsou porovnány základní rozdíly mezi klasickou metodou vodopádu a agilním přístupem. V závěru práce jsou uvedeny základní problémy při zavádění agilních metod v korporacích a doporučení pro jejich implementaci.
Pokusy z organické chemie
HONSOVÁ, Veronika
"Organická chemie" je pátou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Celkem je v diplomové práci prezentováno osm pokusů (na internetu od května 2010). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využití ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
Analýza systému vzdělávání a rozvoje manažerů
Honsová, Veronika ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj manažerů ve společnosti AV MEDIA a.s. Konkrétním cílem mé práce je provést analýzu systému vzdělávání a rozvoje manažerů v dané firmě, jejímž výstupem je zobrazení slabých a silných stránek systému a návrhy na jeho optimalizaci. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako jsou vzdělávání a rozvoj a role manažera v podniku. Dále se věnuje jednotlivým fázím vzdělávacího cyklu, mezi něž patří identifikace potřeby vzdělávání, plánování, realizace a vyhodnocení. Praktická část obsahuje přestavení společnosti AV MEDIA a.s. spolu s analýzou systému vzdělávání manažerů, který je ve firmě nastaven. Analýza je provedena na základě rozhovoru s HR manažerkou firmy, rozboru interních dokumentů a dotazníkového šetření mezi manažery dané společnosti. Na závěr práce je uvedeno shrnutí provedené analýzy a vyhodnocení systému spolu s případnými návrhy na zdokonalení v souladu s moderními trendy a znalostmi.

Viz též: podobná jména autorů
3 HONSOVÁ, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.