Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
Aplikace Balanced Scorecard
Mrkvová, Klára ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Cílem této práce je aplikovat systém Balanced Scorecard v konkrétním slévárenském podniku. Teoreticko - metodologická část definuje strategické řízení, představuje jednotlivé části systému Balanced Scorecard a způsob jeho zavedení v podniku. Praktická část využívá poznatků z teoretické části v praxi. Pro identifikování vztahů mezi podnikem a jeho okolím je aplikována analýza vnějšího prostředí. V rámci analýzy vnitřního prostředí dochází k výpočtu jednotlivých ukazatelů finanční analýzy, které jsou následně porovnány s ostatními podniky v odvětví. Na základě výsledků jednotlivých rozborů jsou určeny silné a slabé stránky společnosti, které jsou základem pro definování poslání podniku, jeho vize a strategických cílů v rámci čtyř perspektiv. Pro naplnění těchto cílů jsou stanoveny strategické akce, jejich priority a odpovědnosti. Následně je sestavena strategická mapa jako prostředek vyjádření a komunikace strategie. Závěrečná část obsahuje návrh procesu roll out na další organizační jednotku a zdůrazňuje nezbytnost integrace Balanced Scorecard do systému managementu a řízení společnosti.
Strategické marketingové plánování
Poláková, Veronika ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingového mixu pro nejvhodnější strategii vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků společnosti MND neboli Moravské naftové doly. Společnost MND prodává a dodává zákazníkům plyn a elektrickou energii. Práce bude obsahovat dvě části. V první části bude obsažena literární rešerše, která bude popsána pomocí prostudování odborné literatury z oblasti marketingu. Praktická část bude zaměřena na společnost Moravské naftové doly, kde bude charakterizována a posuzována pomocí vědních metod například analýza sekundárních dat, dedukční metoda a také pomocí metody empirického poznání. Praktická část bude také obsahovat Porterův model pěti sil, STEP analýzu a SWOT analýzu, která hodnotí příležitosti a ohrožení. SWOT analýza bude vycházet z analýzy konkurenceschopnosti pro zjištění silných a slabých stránek společnosti.
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
Vehovská, Martina ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Bučová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám celkovým procesem tvorby strategie a její důležitostí pro podnik. V teoretické části jsem se snažila zdůraznit hlavní smysl jednotlivých analýz a uvést jejich silné a slabé stránky. V praktické části jsem pak zpracovala a zhodnotila proces tvorby strategie společnosti Mary Kay. Nepokoušela jsem se však o vytvoření nové koncepce strategie, ale snažila jsem se zjistit, proč právě tato strategie, která se již tolik let nemění, stojí za nebývalým úspěchem společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.