Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cena stavebního díla z pohledu investora a dodavatele
Žniva, David ; Aigel, Petr (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním reálných nákladů spojených s občanskou výstavbou z pohledu dodavatele a investora na konkrétní stavbě a zároveň analyzuje nákladovou metodu, kterou dodavatel provozuje v praxi. Pro účely porovnávání a následné analýzy je vytvořen položkový rozpočet na řešenou stavbu. V úvodu teoretické části jsou popsány metody tvorby ceny a základní pojmy ve stavebnictví. Zbylá část se věnuje popisu rozpočtování, skladbě položkového rozpočtu a kalkulaci rozpočtových nákladů. Na začátku praktické části je představen bytový dům z konstrukčně technického hlediska. Poté je pozornost věnována nákladové metodě tvorby ceny dodavatele a rozdělení reálných nákladů, vynaložených na stavební dílo. Následuje vyhodnocení vzájemných vztahů řešených veličin, kde jsou porovnávány reálné náklady s náklady položkového rozpočtu. V závěru jsou pospány výhody a nevýhody nákladové metody tvorby ceny jak z pohledu dodavatele a investora, tak i z pohledu nabídkové ceny na stavebním trhu.
Nákladová cena v podniku
Sečányová, Alexandra ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zaměřeni se na problematiku nákladové ceny podniku, s následnou aplikaci na podnik, kterého předmětem podnikaní je výroba kompozitních oken a dveří. V této práci je hlavním cílem zjištěni a stanovení cen ve vybraném podniku, porovnáním jeho cenové nabídky s konkurenční nabídkou a jej následná analýza. V praktické části jsem se zabývala problematikou ceny a její stanovení, charakteristikou nákladu, vnitropodnikovou evidencí potřebné na charakteristiku kalkulačního vzorce.
Sbírka příkladů z finanční matematiky pro ZŠ
HRUŠKOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na úlohy a jejich řešení z finanční matematiky. Sbírka je určena pro 2. stupeň základní školy. Východisky pro tuto práci jsou Národní strategie finančního vzdělávání, RVP pro základní školy, ŠVP vybraných škol, učebnice matematiky pro druhý stupeň ZŠ. První část obsahuje vymezení pojmu finanční gramotnost, dále hodnocení současné situaci finanční gramotnosti. Druhá část předkládá úlohy, které jsou rozděleny podle učiva. Úlohy jsou zaměřeny na využití matematických operací při práci s financemi v každodenním životě. Ke každému tématu je stručně vymezena teorie.
Nákladová cena v podniku
Sečányová, Alexandra ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zaměřeni se na problematiku nákladové ceny podniku, s následnou aplikaci na podnik, kterého předmětem podnikaní je výroba kompozitních oken a dveří. V této práci je hlavním cílem zjištěni a stanovení cen ve vybraném podniku, porovnáním jeho cenové nabídky s konkurenční nabídkou a jej následná analýza. V praktické části jsem se zabývala problematikou ceny a její stanovení, charakteristikou nákladu, vnitropodnikovou evidencí potřebné na charakteristiku kalkulačního vzorce.
Zdroje hodnotového a cenového vnímaní klientů velké banky
Melnik, Dzmitry ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Diplomová práce popisuje teoretické základy hodnotově orientované ceny, proces její tvorby a demonstruje teorii v praxi na reálném případu hledání klíčových zdrojů hodnotového a cenového vnímání klientů velké české banky. Dále popisuje, jak vnímá zákazník hodnotu a cenu, co jeho vnímání ovlivňuje, jak je možné dnes efektivně zkoumat, měřit a vytvořit hodnotově orientovanou cenu pro zákazníka pomocí segmentace a komunikace. Aplikační část popisuje proces identifikace zdrojů vnímání hodnoty a ceny přes výzkum od stolu, kvalitativní a kvantitativní výzkumu trhu - konkrétně hloubkové rozhovory a analýzu odvozené důležitosti atributů, která dokáže určit sílu jednotlivých vlastností produktu a ceny na vnímání klienta. Práce uvádí nejdůležitější vlastnosti vnímání pro nejmenovanou velkou českou banku, která zápasí s odlivem klientů do malých bank. Práce navrhuje, jak daný odliv zastavit a zlepšit vnímání banky na trhu mezi klienty i neklienty.
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Pivná, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie firmy pomocí počtu telefonátů na infolinku a objemu prodaných kusů. Část zaměřená na cenovou strategii se skládá z teoretické charakteristiky možností tvorby ceny, v praktické je proveden rozbor konkurence a pomocí něj vymezena optimální cena. Práce je zakončena SWOT analýzou potenciálu firmy.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Heralová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Novotný, Bohumil (oponent)
Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .
Vliv ocenění zásob vytvořených vlastní činností na hospodářský výsledek a tvorbu ceny ve výrobním podniku
Zmeškalová, Šárka ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce)
Nedílnou součást účetních informací tvoří kalkulace nákladů a ceny. Tato studie popisuje různé způsoby a metody kalkulace, která souží nejen jako podklad pro ocenění zásob vlastní výroby, ale také pro další rozhodovací úlohy v podniku. Ukazuje, jak odlišně působí jednotlivé metody na výši hospodářského výsledku a jaký vliv má způsob kalkulace na tvorbu ceny. O tom, že rozhodnutí ? jak zásoby ocenit ? není pouze věcí potřeb konkrétního podniku, ale že na daný způsob má vliv například legislativa dané země nebo potřeby investorů a jiných externích uživatelů, pojednává druhá část této práce. Konkrétně jsou představeny legislativní požadavky stanovené pro oceňování zásob v České republice a jsou porovnány s požadavky manažerského přístupu. Jako příklad fungování kalkulace a následného oceňování zásob vlastní výroby ve skutečnosti je uvedena mezinárodní společnosti Siemens, konkrétně její dceřiná společnost Siemens VDO v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.