Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizované sledování paprsku
Zamazal, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací programu pro vytvoření obrazu, který využívá optimalizované metody sledování paprsku. Hlavní optimalizací je rozdělení scény do pravidelné mřížky.
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Dvořák, Milan ; Šolony, Marek (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením výkonnosti grafických akcelerátorů. Popisuje vlastnosti současných grafických akcelerátorů a existující řešení měření jejich výkonu. Navrhuje vlastní metodiku pro měření výkonu a popisuje způsob implementace aplikace v OpenGL s využitím knihoven GLUT a GLEW. V poslední části se testuje několik grafických karet, zkoumají se faktory ovlivňující testování a diskutují se naměřené výsledky.
Korekce barev na základě znalosti scény a osvětlení při 3D skenování
Dočkal, Michal ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a ověřením funkčnosti úprav texturovacího modulu robotického systému RoScan. Systém RoScan je robotický skener pro skenování a následnou diagnostiku částí lidského těla. V první části této práce je popsáno, jak nyní funguje texturovací modul tohoto systému. Další části práce se pak zabývají teorií světla, barev a stínování v počítačové grafice. Následně jsou na základě popsaných principů navrženy úpravy texturovacího modulu systému RoScan na základě Phongova osvětlovacího modelu. Poslední část práce se zabývá implementací testovacího skriptu v Matlabu a ověřením funkčnosti navržených řešení.
Použití OpenGL z jazyka Java
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.
Komplexní animace v 3D Studiu Max
Černý, Miloš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování a skinování až po pozdější animaci se zaměřením na složitější prvky. Kromě praktických příkladů práce popisuje i potřebné teoretické znalosti k jednotlivým problémům, které zároveň v praxi ukáže. Čtenář by měl mít po přečtení této práce představu o tom, jak podobná animace vzniká.
Měření výkonnosti OpenGL
Rehorčík, Pavol ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou tvorby testovací aplikace výkonu OpenGL se zaměřením na shadere. V teoretické části práce jsou jednotlivě popsány užity techniky a přincíp použití shaderů. Jádrem celé práce je praktická část, tedy tvorba a implementace tito testovací aplikace. V závěrečné části práce zhodnocuji naměřené výsledky a možná rozšíření.
Virtuální interaktivní procházka krajinou
Halas, Petr ; Dvořák, Radim (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a efektů. Tyto technologie jsou demonstrovány na aplikaci modelující interaktivní procházku krajinou, která je nakonec otestována pomocí dotazníků, vyplněných skupinou dobrovolníků.
Korekce barev na základě znalosti scény a osvětlení při 3D skenování
Dočkal, Michal ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a ověřením funkčnosti úprav texturovacího modulu robotického systému RoScan. Systém RoScan je robotický skener pro skenování a následnou diagnostiku částí lidského těla. V první části této práce je popsáno, jak nyní funguje texturovací modul tohoto systému. Další části práce se pak zabývají teorií světla, barev a stínování v počítačové grafice. Následně jsou na základě popsaných principů navrženy úpravy texturovacího modulu systému RoScan na základě Phongova osvětlovacího modelu. Poslední část práce se zabývá implementací testovacího skriptu v Matlabu a ověřením funkčnosti navržených řešení.
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Dvořák, Milan ; Šolony, Marek (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením výkonnosti grafických akcelerátorů. Popisuje vlastnosti současných grafických akcelerátorů a existující řešení měření jejich výkonu. Navrhuje vlastní metodiku pro měření výkonu a popisuje způsob implementace aplikace v OpenGL s využitím knihoven GLUT a GLEW. V poslední části se testuje několik grafických karet, zkoumají se faktory ovlivňující testování a diskutují se naměřené výsledky.
Použití OpenGL z jazyka Java
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.