Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu
Doleželová, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím principů stakeholder managamentu v marketingovém řízení dopravní a logistické firmy GTL, spol. s r. o. Cílem diplomové práce je doporučit firmě vhodnou strategii a navrhnout odpovídající marketingovou komunikaci s využitím poznatků stakeholder managamentu. Teoreticko-metodologická část práce se týká strategie marketingové komunikace se zaměřením na public relations, dále je část diplomové práce věnována společenské odpovědnosti firmy, marketingu služeb na B2B trzích a v neposlední řadě klíčovému tématu, kterým je teorie stakeholder management a stakeholder analýza. Úvod praktické části diplomové práce je věnován situační analýze firmy GTL, na situační analýzu navazuje stakeholder analýza, resp. marketingový výzkum a návrh marketingové strategie firmy pro rok 2012.
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Slabá, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) ; Štarchoň, Peter (oponent)
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní důraz je kladen na plánování marketingové komunikace vysokoškolského subjektu. Dizertace vychází z nejnovějších poznatků v oblasti teorie marketingové komunikace jako součásti marketing managementu. Disertace je založena na analýze a mapování klíčových skupin stakeholderů prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Disertační práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola analyzuje současný stav zkoumané problematiky v ČR i zahraničí. Druhá kapitola vymezuje předmět zkoumání disertační práce, přínosy autorky na úrovni teoretické i praktické a cíle disertační práce. Třetí kapitola podrobně rozebírá metodiku práce a použité vědecké metody i hypotézy, které byly pro další zkoumání stanoveny. Výsledky a interpretace vlastního zkoumání autorky jsou shrnuty v kapitole čtvrté. V závěru této kapitoly jsou verifikovány hypotézy a navržena opatření. V závěru práce jsou shrnuty přínosy disertační práce a naplnění formulovaných cílů.
Analýza zainteresovaných stran v projektech ICT
Holub, Ilja ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Lanz, Edvard (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou analýzy a řízení zainteresovaných stran na projektech informačních a komunikačních technologií. Zainteresovaná strana (i v češtině se používá anglický termín stakeholder) je subjekt, tedy fyzická nebo právnická osoba, nebo skupina těchto osob, která má zájem na výsledku projektu a má možnost projekt ovlivnit. Cílem práce je zmapovat současné přístupy k analýze a řízení zainteresovaných stran v projektech informačních a komunikačních technologií (ICT), popsat problematiku vlivů jednotlivých stran z technokratického i lidského (psychologického) pohledu a následně navrhnout metodiku pro efektivní analýzu a řízení zainteresovaných stran, kterou by bylo možno používat při řízení projektů v oblasti ICT. První část práce seznamuje čtenáře s pojmy, se kterými pracuje, s jejich historií a způsobem, jakým jsou použity. Rozebírá známé projektové metodiky a nástroje používané pro analýzu a řízení zainteresovaných stran. Následuje systematické rozčlenění jednotlivých zainteresovaných stran, jejich analýza z různých pohledů a popis aspektů, které jsou důležité v projektovém řízení. Jsou uvedeny nejčastější zájmy a motivace jednotlivých zainteresovaných stran, vlivových a zájmových skupin a způsoby, jak získávat tyto strany pro cíle projektu. Ve druhé části je popsán průzkum, který byl proveden mezi manažery ICT společností a účastníky ICT projektů. Na základě praktických zkušeností z projektů bylo navrženo několik hypotéz, které tento výzkum ověřuje. Obsahem třetí části je návrh metodiky pro analýzu a řízení zainteresovaných stran v projektech ICT, která by měla sloužit projektovým managerům pro analýzu a řízení zainteresovaných stran. Čtvrtá, poslední část, popisuje užití této metodiky v praxi na projektu implementace systému SAP v utilitní společnosti. Tato práce navazuje na relevantní prameny a doplňuje je o praktické zkušenosti z projektů v oblasti ICT. Provedený výzkum potvrzuje původní předpoklad, že se jedná o téma zejména v České republice relativně málo známé. Výsledky práce, zejména navržená metodika, by tedy mohli být přínosem pro vedení projektů v oblasti ICT.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.