Název: Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Překlad názvu: Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Autoři: Slabá, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) ; Štarchoň, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Metodika Stakeholder Circle; stakeholder; stakeholder management; vysoká škola; marketing; marketing communication; marketing mix; stakeholder; Stakeholder Circle Methodology; stakeholder management; university

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113309


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet