Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring v individuálních sportech
Šimková, Johanka
ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponzoring v individuálních sportech. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucı́ práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami u sportovců z individuálních sportů, kteří nemají vlastního manažera. Práce zkoumá danou problematiku jak z pohledu sportovců hledajících sponzora, tak z pohledu firem, které sponzorskou podporu nabízejí. U sportovců je využito kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkové šetření, u zástupců firem je realizován kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je identifikace faktorů vedoucích k souladu mezi poptávkou a nabídkou sponzoringu. Na základě získaných výsledků z obou výzkumů jsou uvedena praktická doporučení pro sportovce.
Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy
Hampl, Radek ; Říha, David (vedoucí práce) ; Urbánek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu sponzoringu, jakožto jednoho z nástrojů marketingové a obchodní strategie firmy. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení samotného pojmu sponzoring a jeho postavení v rámci obchodní a marketingové strategie firmy. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu sponzoringových aktivit firem, které jsou partnery vedlejší specializace Sales Management, přičemž výzkum je založen na osobních rozhovorech s top manažery těchto firem.
Sponzoring ve sportovním odvětví
Brtnová, Denisa ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve sportovním odvětví. Teoretická část je zaměřena zejména na vysvětlení pojmu sponzoring a vše, co se sponzoringu jako takového týče. Další část práce je zaměřena na sportovní sponzoring a v poslední řadě se teoretická část práce věnuje sponzoringu ve fotbale. V praktické části práce nalezneme výzkum, který se zabývá sponzoringem v nižších fotbalových soutěžích, konkrétně dvou klubů z Poděbrad. Výzkum je proveden formou rozhovoru se členy klubu a formou dotazníku pro fanoušky klubu. Výsledek tohoto výzkumu přinesl posouzení významu sponzoringu v klubech a také použití těchto financí v klubu.
Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Adam, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním sponzoringem a to konkrétně zhodnocením sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů horských kol Kolo pro život. První kapitola teoretické části vysvětluje pojem sponzoring a různé druhy sponzoringu. Druhá kapitola se zabývá sportovním sponzoringem, strategií a efektivností. V praktické části začínající třetí kapitolou představuji seriál závodů Kolo pro život. Čtvrtá kapitola se soustředí na vybrané partnery seriálu, kde analyzuji jejich motivy partnerství, cíle, marketingové aktivity, cílové skupiny atd. V páté kapitole ověřuji dvě hypotézy, které jsem si vymezila před výzkumem. Na závěr navrhuji vylepšení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.