Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kontinuita předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu sloučených mateřských a základních škol v kontextu kurikulární reformy
Lisnerová, Romana ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Walterová, Eliška (oponent) ; Vítečková, Miluše (oponent)
Cílem disertační práce je provést první výzkumnou sondu do oblasti kontinuity předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu ve sloučených mateřských a základních školách v České republice a zjistit, jaký mají ředitelé škol názor na kontinuitu předškolního a základního vzdělávání v kontextu kurikulární reformy a jak tuto kontinuitu zajišťují v praxi svých škol. Kontext tématu disertační práce je vymezen managementem školy a kurikulární reformou. Teoretická část objasňuje triádu pojmů: management, kontinuita, kurikulární reforma a následně je propojuje s prostředím sloučených mateřských a základních škol. Zároveň reflektuje roli ředitele školy ve specifickém prostředí tohoto typu škol. Východiskem se staly teoretické přístupy managementu i pedagogiky. Empirická část se podrobněji zaměřuje na zkoumání role jednoho z aktérů zajišťování kontinuity předškolního a základního vzdělávání, kterým je ředitel školy. Kvalitativní výzkum je proto řešen pomocí deskriptivní případové studie, která reflektuje názory vzorku ředitelů škol a přináší jejich pohled na manažerské činnosti a kompetence i na potřeby související se zajišťováním kontinuity předškolního a základního vzdělávání. Definovaným případem je role ředitele ve specifickém prostředí sloučených mateřských a základních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.