Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Revize systému Jidoka
Turková, Daniela ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navržení vhodných zlepšení týkající se uplatňovaného nástroje kvality – Jidoka ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. V úvodu práce byly identifikovány tři hlavní pro-blematické oblasti, u kterých byl požadován návrh na zlepšení. Tyto oblasti byly: vizualizace maximálního množství zmetků, fyzická manipulace se zmetky a aktuali-zace dokumentace. Práce obsahuje seznámení s problematikou, představení spo-lečnosti, princip uplatňování nástroje Jidoka ve firmě Continental a popis problema-tických oblastí. Závěrem jsou uvedeny návrhy řešení pro zadané oblasti a jejich apli-kace do praxe.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
CRM systém pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů
Horák, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem CRM systému pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů pro společnost Digilive s.r.o. Hlavním cílem systému je zefektivnit a zmodernizovat práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementováná s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Revize systému Jidoka
Turková, Daniela ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navržení vhodných zlepšení týkající se uplatňovaného nástroje kvality – Jidoka ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. V úvodu práce byly identifikovány tři hlavní pro-blematické oblasti, u kterých byl požadován návrh na zlepšení. Tyto oblasti byly: vizualizace maximálního množství zmetků, fyzická manipulace se zmetky a aktuali-zace dokumentace. Práce obsahuje seznámení s problematikou, představení spo-lečnosti, princip uplatňování nástroje Jidoka ve firmě Continental a popis problema-tických oblastí. Závěrem jsou uvedeny návrhy řešení pro zadané oblasti a jejich apli-kace do praxe.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.