Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy
Marvanová, Iva ; Bodová, Ingrid (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy. Na základě analýzy současného stavu firmy a strategické obchodní jednotky - provozování hotelu jsou stanoveny strategie rozvoje firmy, které povedou k růstu konkurenceschopnosti firmy.
Návrh strategie rozvoje malého rodinného podniku
Uherková, Andrea ; Petyovská, Lenka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje malého rodinného podniku. Je snahou práce navrhnout takové změny, které by vedly k odstranění slabých stránek firmy, eliminovaly hrozby a zefektivnily hospodaření firmy. K tomu práce využívá teoretické poznatky z jednotlivých analýz a pomocí nich hodnotí současný stav firmy. Z těchto analýz poté vychází navrhované změny. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů.
Rozvoj malého rodinného podniku
Straková, Iva ; Bojčuk, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s tématem „Rozvoj malého rodinného podniku“ je zaměřena na rozvoj rodinné firmy DOPOS HK s.r.o. z Královehradeckého kraje, se záměrem jejího rozšíření jak z hlediska kapacity (více najatých řemeslníků, širší oblast působnosti) tak z hlediska ekonomických ukazatelů (růst tržeb, vyšší počet realizovaných zakázek). Firma bude pro účely této práce podrobena různým analýzám jako SWOT analýza, Porterova analýza apod. Pozornost bude věnována i benchmarkingu. Nejen na základě výsledků budou ve firmě provedeny změny, jejichž cílem bude eliminace nedostatků a dostání se na vyšší úroveň.
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with a proposal of a concept of providing comprehensive services for a family business operating in the field of interior design and equipment. The theoretical part includes a literature review regarding problematic of strategic planning and its connection with production business strategy including specifics of a small family business management and B2B market orientation. In the analytical part, chosen analytical-research methods are applied with the goal of identification of key factors in the context of the company environment, current state assessment, and identification of external factors via COP framework. The last part contains the final concept proposal of providing comprehensive services leading to the increase of revenues.
Nástupnictví v rodinných podnicích
Slavíková, Lucie
Tato diplomová práce se věnuje tématu nástupnictví v rodinných firmách. Zaměřuje se na předání firmy další generaci a na opatření, která musí předávající i nástupce učinit, aby předání proběhlo úspěšně. Téma nástupnictví je posledních letech velmi aktuální u rodinných firem v ČR, které začaly vznikat po roce 1989. Zakladatelé nyní přicházejí do důchodového věku a řeší, komu předat svůj podnik, zda potomci naváží na jejich úspěch a uskuteční se generační obměna. Cílem této diplomové práce je na základě provedené odborné rešerše týkající se této problematiky vymezit hlavní faktory, které předávání nástupnictví ovlivňují a navrhnout optimální způsob předání firmy další generaci. V praktické části jsou představeny vybrané rodinné podniky, se kterými jsou vedeny hloubkové rozhovory. Na základě vyhodnocení získaných informací jsou navržena opatření vedoucí k co nejsnazšímu předávání nástupnictví v rodinném podniku.
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with a proposal of a concept of providing comprehensive services for a family business operating in the field of interior design and equipment. The theoretical part includes a literature review regarding problematic of strategic planning and its connection with production business strategy including specifics of a small family business management and B2B market orientation. In the analytical part, chosen analytical-research methods are applied with the goal of identification of key factors in the context of the company environment, current state assessment, and identification of external factors via COP framework. The last part contains the final concept proposal of providing comprehensive services leading to the increase of revenues.
Význam rodinných podniků pro střední Moravu
Hochová, Michaela
Bakalářská práce se zabývá problematikou rodinných podniků na Střední Moravě. První část práce se věnuje teorii v oblasti rodinného podnikání a jeho historii v České republice. Druhá část práce se zabývá charakteristikou vybraných statistických údajů Střední Moravy. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci firem jsou vymezeny specifika rodinného podnikání a jeho silné a slabé stránky. Na základě analýzy primárních dat jsou navržena doporučení, která by měla pomoci k rozvoji rodinných firem.
Obchodní strategie rodinného podniku ABC, s.r.o.
Sokol, Filip
Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategii rodinného podniku z oblasti krmiv pro psy a kočky, která zvýší konkurenceschopnost a ziskovost podniku. Práce je rozdělena na literární rešerši, analytickou část a návrhovou část. Literární rešerše přibližuje problematiku strategického řízení. V rámci analytické části jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě je vypracována shrnující SWOT matice. Z předchozích částí vychází poslední návrhová část, která obsahuje návrh strategie, díky které by mělo být dosaženo stanovených cílů a podnik by měl být dále schopen dlouhodobě a úspěšně působit na trhu. Poslední část obsahuje diskuzi a závěr.
Prvek rodinnosti jako důležitá součást reklamních kampaní rodinných firem
Puklová, Anna ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je využití prvku rodinnosti v reklamních kampaních rodinných firem v České republice. Problematika rodinných firem se stává v ČR stále aktuálnější vzhledem k nastávající první generační výměně, která čeká rodinné firmy založené po obnovení tržního hospodářství po roce 1989. V teoretické části se práce věnuje definici rodinných firem a tzv. prvku rodinnosti, ale také typům reklam s ohledem na jednotlivá média a přímému marketingu. Výzkum provedený pro potřeby této práce je rozdělen na dvě části - kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní část výzkumu byla provedena pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci tří předem vybraných firem EMCO, LIKO-S a GUMEX. Vedle rozhovorů byly podrobeny analýze dostupné formy reklamy. Cílem kvalitativní části výzkumu bylo odpovědět na otázku, zda je rodinnost součástí marketingové komunikace rodinných firem. Kvantitativní část výzkumu byla provedena pomocí krátkého dotazníku a jeho cílem bylo zjistit, zda je rodinnost firem důležitá pro zákazníky. Výsledky kvalitativní části výzkumu potvrzují, že rodinnost je součástí marketingové komunikace rodinných firem a je pro tyto firmy důležitá. Zákazníci se shodují, že v nich informace o rodinnosti firmy vzbuzuje v danou firmu větší důvěru, ale není pro ně nejdůležitějším faktorem při...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.