Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
Motivace a preference návštěvníků koncertů vážné hudby
Palasová, Tereza ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je zjištění motivace a preferencí návštěvníků koncertů vážné hudby na základě vlastního kvantitativního i kvalitativního výzkumu, a dále rozpracování výsledků do podoby strategických doporučení pro management hudební těles, která hledají řešení problému nízké nebo klesající návštěvnosti. Do dotazníkového šetření byla zapojena čtyři významná pražská tělesa - Česká filharmonie, Pražská komorní filharmonie, Symfonický orchestr Českého rozhlasu a Symfonický orchestr Hlavního města Prahy FOK, předmětem analýz byly odpovědi od celkového množství 1218 respondentů. Téma je pojato mezioborově, přínosem práce pro hudební management je také shrnutí a propojení poznatků z dalších oborů - marketingu, dramaturgie, sociologie, a především psychologie, z níž je pro práci zásadní především Csíkszentmihályiho koncept plně soustředěného prožitku, tzv. flow. Statistickým testováním byl prokázán základní předpoklad této práce: Ten, kdo obvykle zažívá stav flow během koncertu vážné hudby, má tendenci navštěvovat koncerty častěji. Byla také potvrzena existence vztahu mezi kulturním kapitálem publika (který je zastoupen hudebním vzděláním) a zažíváním stavu flow na koncertech. Dále byla zjištěna souvislost flow a žánrových preferencí návštěvníků koncertů vážné hudby. Orientace strategie hudebních těles na zprostředkování flow návštěvníkům koncertů může významně přispět k řešení problémů návštěvnosti.
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
Trh fresh barů a smoothies v české republice
Šťavíková, Hana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Čížková, Kateřina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu fresh barů a smoothies v České republice. Jejím cílem je zmapovat trh jak fresh barů prodávajících čerstvé nápoje, tak především sortiment nápojů balených, a zjistit preference spotřebitele na tomto trhu. Za tímto účelem byl nejdříve sestaven dotazník, který cílil na mladé lidi ve věku 20 -- 30 let, kteří žijí nebo většinu svého času tráví ve větších městech. Výsledky dotazníku poté posloužily jako východiska pro další zkoumání trhu balených fresh džusů a smoothies. V průběhu psaní práce byl pravidelně prováděn storecheck ve vybraných řetězcích. Pro detailnější zkoumání chování a postojů spotřebitele byly na závěr provedeny dvě diskuzní skupiny, a to jak s konzumenty této kategorie, tak s lidmi, kteří nápoje doposud nevyzkoušeli. Výsledky všech provedených výzkumů nakonec posloužily jako námět pro vlastní doporučení pro celou kategorii balených fresh džusů a smoothies.
Životní úroveň francouzských spotřebitelů
Večeřa, Rudolf
Večeřa, R., Životní úroveň francouzských spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá nejvýznamnějšími faktory, které mají vliv na životní úroveň francouzských spotřebitelů, a přináší jejich konfrontaci s ukazateli materi-álního blahobytu, zejména HDP na obyvatele, kterého je k účelu měření životní úrovně nejvíce využíváno. Dále jsou doplněny alternativní ukazatele zohledňující i další okolní faktory působící na životní úroveň. Pro analýzu materiálního bla-hobytu i alternativních ukazatelů bylo využito sekundárních zdrojů dat. Dotazní-kové šetření přineslo konkretizaci a intenzitu faktorů, které jsou při subjektivním hodnocení životní úrovně preferovány. Výsledky dotazníkového šetření umožnily vybrat nejdůležitější, jejichž zlepšení by skutečně vedlo k lepšímu vnímání životní úrovně ve Francii.
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Nováčková, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů, jako jsou spotřebitelské chování, rozhodovací proces, jeho druhy, faktory a modely, výzkum trhu, analýza dat. Charakteristika společností, stanovení hypotéz, samotný výzkum, jeho vyhodnocení a doporučení jsou obsahem části analytické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.