Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení informačního systému pro obchod
Horovič, Michael ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výběru informačního systému a porovnání sady softwarových řešení pokrývající jednotlivé oblasti versus nasazení ERP. Práce přináší postup návrhu a volby komplexního řešení elektronického obchodu, účetního systému, věrnostního programu, péči o zákazníky a skladového prostoru pro malé kamenné prodejny. První část práce se zaměřuje na definice základních pojmů, jako je informační systém, ERP a další nutné pojmy důležité pro tuto práci. Tato část se nadále zabývá řešením informační potřeby, sběru a katalogu požadavků pro malé kamenné prodejny. V posledních kapitolách první části práce jsou podmínky a specifika odborné oblasti, co je pro firmy důležité a následné posouzení ekonomické návratnosti. Druhá část práce je prakticky zaměřena na kamenný a elektronický obchod Gentleport. Metodou analýzy dokumentů, pozorování a řízení rozhovorů se definuje předpokládaná realita, analýza potřeb a požadavků pro obchod. V této části je dále věnováno pozornosti na popis vhodných systémů a to sada nezávislých softwarů ve srovnání s nasazením ERP. Třetí část práce se zaměřuje na výběr dodavatele, který splňuje požadavky na informační systém pro kamenný a elektronický obchod Gentleport. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení zvoleného řešení a tato část potvrzuje nebo vyvrací hypotézy zadané na začátku práce.
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.
Zefektivnění procesu nákupu a dodávek zboží do prodejen společnosti Sunnysoft, s.r.o.
Růžičková, Zuzana ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Šilhan, David (oponent)
Práce je zaměřena na odstranění problémů a zjednodušení procesu v rámci nákupu a dodávek zboží ve společnosti Sunnysoft, s.r.o.. Bylo navrženo několik variant řešení, z nichž byla vybrána ta nejvhodnější, která je nyní ve firmě úspěšně aplikována.
Solution for model of a selfcare portal for a telecommunication company
Meštellér, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Datel, Jan (oponent)
Cílem práce je poukázání potřeby nového komunikačního kanálu při péči o zákazníky v telekomunikační společnosti. Tímto kanálem je samoobslužný portál. Prace je věnovaná analýze aktuálního stavu komunikačních nástrojů u tuzemských operátorů a dále rozebírá a popisuje proces komunikace zákazníka a zákaznického centra s detailnějším popisem problémových míst. Na základě tohoto procesu uvádí návrh modelu samoobslužneho portálu a analyzuje změny a vliv, které mají na problémové místa základního procesu. Závěr je věnován stručnému popisu metod měření výkonnosti procesů a nakonec je v shrnutí potvrzena úvodní potřeba samoobslužného kanálu jako ideálního řešení komunikace mezi zákazníky a operátorem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.