Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší
Bílek, Radim ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší přes ulici Radlickou s celkovou délkou okolo 90 m v Praze. Variantní návrh obsahuje 3 řešení s rozdílnými statickými systémy konstrukce. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta A – spojitý přímopásový příhradový nosník. Jedná se o příhradovou lávku s dolní ortotropní mostovkou bez zavětrovacího ztužidla, kde stabilitu horního pasu zajištuje rámová tuhost svislic a tuhost příčníku. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a svarů. Všechny nosné ocelové prvky jsou navrženy z oceli S 355. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle platných norem ČSN EN 1990-1993.
Ocelový železniční most přes vodní tok
Slezák, Jaroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo provést návrh a posouzení ocelového železničního jednokolejného mostu přes vodní tok. Most se skládá ze tří polí o rozpětí 33 + 75 + 33 m. Ve středním poli je hlavní nosník vyztužen obloukem, jehož vzepětí je 10 m, a táhly. Šířka mostu je 7,8 m. Osová vzdálenost hlavních nosníku je 7,1. Jedná se o most s dolní ortotropní mostovkou.
Přepočet a variantní řešení ocelové konstrukce mostu na drážní komunikaci
Boček, Michal ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je posouzení stávajícího ocelového železničního jednokolejného mostu podle v současnosti platných norem. Konstrukčně je most řešen jako tři prosté nosníky o rozpětí 25 ; 98 a 25m , krajní pole jsou prosté nosníky, střední pole je trám vyztužený obloukem se svislými táhly, mostovka je ocelová ortotropní s podélnými otevřenými výztuhami a příčníky. Dále je proveden návrh a posouzení dalších variant uspořádání středního pole, a pro výslednou variantu kruhového oblouku s radiálními závěsy je provedeno podrobné posouzení a výkresová dokumentace.
Lávka pro pěší
Bílek, Radim ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší přes ulici Radlickou s celkovou délkou okolo 90 m v Praze. Variantní návrh obsahuje 3 řešení s rozdílnými statickými systémy konstrukce. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta A – spojitý přímopásový příhradový nosník. Jedná se o příhradovou lávku s dolní ortotropní mostovkou bez zavětrovacího ztužidla, kde stabilitu horního pasu zajištuje rámová tuhost svislic a tuhost příčníku. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a svarů. Všechny nosné ocelové prvky jsou navrženy z oceli S 355. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle platných norem ČSN EN 1990-1993.
Přepočet a variantní řešení ocelové konstrukce mostu na drážní komunikaci
Boček, Michal ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je posouzení stávajícího ocelového železničního jednokolejného mostu podle v současnosti platných norem. Konstrukčně je most řešen jako tři prosté nosníky o rozpětí 25 ; 98 a 25m , krajní pole jsou prosté nosníky, střední pole je trám vyztužený obloukem se svislými táhly, mostovka je ocelová ortotropní s podélnými otevřenými výztuhami a příčníky. Dále je proveden návrh a posouzení dalších variant uspořádání středního pole, a pro výslednou variantu kruhového oblouku s radiálními závěsy je provedeno podrobné posouzení a výkresová dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.