|
Chovane spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Smrečková, Natália
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrhy a doporučení pro online prodejce potravin, díky kterým by mohli zvýšit svou úspěšnost na trhu. Na základě primárních a sekundárních dat byly zjišťovány charakteristiky nákupního chování a vliv pandemie Covid-19 na nakupování potravin online. Z primárního výzkumu vzešlo, že 70 % respondentů již má předchozí zkušenost s nákupy online. Ze zbývajících lidí je 60 % k využití služby v budoucnosti nakloněna. Výsledkem zabývající se touto problematikou je vytvoření segmentů, na které jsou zpracovány návrhy komunikační strategie pro online prodejce potravin.
|
|
Návrh aplikace pro online prodej zájezdů
Kintr, Lukáš ; Ing.Tomáš Slavíček (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je sestavení kompletního návrhu webové aplikace pro rezervaci a prodej zájezdů a jiných souvisejících služeb nabízených cestovní kanceláří. V první části je popsán teoretický základ pro návrh, tvorbu a implementaci webových aplikací s důrazem kladeným na metodiky a techniky použité v této práci. Další část je tvořena analýzou současného stavu, která je základním východiskem pro poslední část věnovanou právě návrhu zmiňované webové aplikace.
|
|
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Marchynová, Mária ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lišková, Marta (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu online marketingu a prodeje společnosti Avon Cosmetics, jakožto společnosti využívající typ osobního a přímého prodeje. První kapitola je zaměřená na představení společnosti Avon Cosmetics. Druhá kapitola je věnovaná osobnímu a přímému prodeji. Ve třetí kapitole je analyzován přímý marketing, jak z teoretického, tak z praktického hlediska na příkladu firmy Avon Cosmetics. Čtvrtá kapitola je věnována internetovému marketingu s konkrétní analýzou internetového marketingu firmy Avon Cosmetics. V páté kapitole jsou popsány druhy podpory prodeje na internetu s následnou analýzou druhů používaných firmou Avon Cosmetics. Poslední šestá kapitola je věnována internetovým komunikačním prostředkům, taktéž s praktickou ukázkou na příkladu firmy Avon Cosmetics.
|
|
Srovnání online prodeje vybraných produktů
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pakosta, Jaroslav (oponent)
První část práce je zaměřena na internetový prodej, jeho specifika a přínosy internetu v této oblasti. Jsou zde shrnuty výhody i nevýhody, které internetový marketing pro podnikání online přináší. Ve druhé kapitole práce je prostřednictvím statistických dat analyzován vývoj online prodeje, kde je podrobně zachycen vývoj v České republice. V hlavní části práce je v souvislosti se statistickými výstupy srovnán online prodej produktů ve vybraných internetových obchodech. Podrobně je porovnání sortimentu a ceny provedeno na příkladu prodeje LED televizorů. Dále jsou srovnávány dodací i platební podmínky a další nabízené výhody jednotlivých eshopů.
|
|
Trends in Search engine optimization (user optimization) in the scope of insurance in Slovakia and expectations of next progress
Šimko, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem práce je načrtnout filozofii internetu a vyhledávání ve fulltextových vyhledavačích a tuhle aplikovat na analyzované prostředí pojišťovnictví prezentovaného na internetu, převažně online prodeje. Optimalizace pro vyhledavače, jinak taky pro SEO je dnes jednou z najkonfrontovanějších aktivit internetového marketingu. Množství pohledů, názorů a kvalitativních rozdílů se setkává na trhu a dosahuje větší anebo menší úspěchy taky v závislosti na vyvíjejících se vyhledávačích. Práce poukazuje na fakt, že podmínky, podle kterých vyhledavač rozhoduje, se sice mění, ale filozofie zůstává. Z tohoto důvodu práce názornými případovými studiemi dokazuje efektívnost aktivit, které se drží filozofie a nehledí jenom na technickou stránku SEO.
|