Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chovane spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Smrečková, Natália
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrhy a doporučení pro online prodejce potravin, díky kterým by mohli zvýšit svou úspěšnost na trhu. Na základě primárních a sekundárních dat byly zjišťovány charakteristiky nákupního chování a vliv pandemie Covid-19 na nakupování potravin online. Z primárního výzkumu vzešlo, že 70 % respondentů již má předchozí zkušenost s nákupy online. Ze zbývajících lidí je 60 % k využití služby v budoucnosti nakloněna. Výsledkem zabývající se touto problematikou je vytvoření segmentů, na které jsou zpracovány návrhy komunikační strategie pro online prodejce potravin.
Návrh aplikace pro online prodej zájezdů
Kintr, Lukáš ; Ing.Tomáš Slavíček (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je sestavení kompletního návrhu webové aplikace pro rezervaci a prodej zájezdů a jiných souvisejících služeb nabízených cestovní kanceláří. V první části je popsán teoretický základ pro návrh, tvorbu a implementaci webových aplikací s důrazem kladeným na metodiky a techniky použité v této práci. Další část je tvořena analýzou současného stavu, která je základním východiskem pro poslední část věnovanou právě návrhu zmiňované webové aplikace.
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Marchynová, Mária ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lišková, Marta (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu online marketingu a prodeje společnosti Avon Cosmetics, jakožto společnosti využívající typ osobního a přímého prodeje. První kapitola je zaměřená na představení společnosti Avon Cosmetics. Druhá kapitola je věnovaná osobnímu a přímému prodeji. Ve třetí kapitole je analyzován přímý marketing, jak z teoretického, tak z praktického hlediska na příkladu firmy Avon Cosmetics. Čtvrtá kapitola je věnována internetovému marketingu s konkrétní analýzou internetového marketingu firmy Avon Cosmetics. V páté kapitole jsou popsány druhy podpory prodeje na internetu s následnou analýzou druhů používaných firmou Avon Cosmetics. Poslední šestá kapitola je věnována internetovým komunikačním prostředkům, taktéž s praktickou ukázkou na příkladu firmy Avon Cosmetics.
Srovnání online prodeje vybraných produktů
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pakosta, Jaroslav (oponent)
První část práce je zaměřena na internetový prodej, jeho specifika a přínosy internetu v této oblasti. Jsou zde shrnuty výhody i nevýhody, které internetový marketing pro podnikání online přináší. Ve druhé kapitole práce je prostřednictvím statistických dat analyzován vývoj online prodeje, kde je podrobně zachycen vývoj v České republice. V hlavní části práce je v souvislosti se statistickými výstupy srovnán online prodej produktů ve vybraných internetových obchodech. Podrobně je porovnání sortimentu a ceny provedeno na příkladu prodeje LED televizorů. Dále jsou srovnávány dodací i platební podmínky a další nabízené výhody jednotlivých eshopů.
Trends in Search engine optimization (user optimization) in the scope of insurance in Slovakia and expectations of next progress
Šimko, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem práce je načrtnout filozofii internetu a vyhledávání ve fulltextových vyhledavačích a tuhle aplikovat na analyzované prostředí pojišťovnictví prezentovaného na internetu, převažně online prodeje. Optimalizace pro vyhledavače, jinak taky pro SEO je dnes jednou z najkonfrontovanějších aktivit internetového marketingu. Množství pohledů, názorů a kvalitativních rozdílů se setkává na trhu a dosahuje větší anebo menší úspěchy taky v závislosti na vyvíjejících se vyhledávačích. Práce poukazuje na fakt, že podmínky, podle kterých vyhledavač rozhoduje, se sice mění, ale filozofie zůstává. Z tohoto důvodu práce názornými případovými studiemi dokazuje efektívnost aktivit, které se drží filozofie a nehledí jenom na technickou stránku SEO.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.