Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.
Simulace dějů v elektrických přístrojích
Daševič, Ladislav ; Vávra, Zdeněk (oponent) ; Valenta, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vysvětlit problematiku sil působících v jistícím zařízení vlivem magnetických polí vznikajících při průchodu zkratových proudů. Tato práce je blíže zaměřena na působení sil u konkrétního uspořádání proudové dráhy zadaného jističe. Jedná se o jistič vyráběný firmou OEZ Letohrad, typ Modeion BD250 V práci je naznačeno jakým způsobem je nutné vytvořit trojrozměrný model proudové dráhy tak aby jej bylo možné použít pro provedení výpočtu ve fyzikálně simulačním programu ANSYS 11. V dalším postupu práce je popsáno jak získané hodnoty využít nejdříve pro výpočet průchodu stejnosměrného a poté střídavého zkratového proudu. Výpočet je proveden v programu MATLAB 6.5 Výsledky jsou uvedeny u obou výpočtů jak v grafické podobě, tak v podobě číselných údajů. Vizualizace byla provedena formou animovaného grafického souboru s příponou GIF. Zpracování jednotlivých snímků proběhlo v programu UNLEAD GIF ANIMATOR 5.
Přednádražní prostor a dopravní terminál města Havířova
Řezníček, Josef ; Tušer, Jaroslav (oponent) ; Koutný, Jan (vedoucí práce)
Hlavním úkolem diplomové práce bylo vypořádat se se specifiky dané lokality tak, aby nově navržená struktůra měla potenciál trvale udržitelného rozvoje všech jeho funkcí. V prostoru budoucího dopravního terminálu nevzniká jen samoúčelné nádraží, ale hlavně je zde vytvořen interakční bod, který má za následek zhodnocení a zatraktivnění okolních pozemků. V konečném důsledku má tento proces vézt k zcelení města, k jeho posílení a zatraktivnění při vnějším i vnitřním pohledu na město samé.
Městské lázně
Škůrek, Josef ; Šamalík, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Řešené území se nachází v části Starého Brna mezi hotelem Voroněž a řekou Svratkou. Území protíná železniční vlečka výstaviště, která výrazně ovlivňuje půdorysnou koncepci mého návrhu na jihozápadní straně. Hmota lázní reaguje na uliční čáry Rybářské a Poříčí a formálně zakončuje frontu bloků v těchto ulicích.
Zastřešení sportovní haly
Müller, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Ve svém projektu jsem se věnoval návrhu zastřešení bazénu v obci Brno. Jako hlavní konstrukční materiál bylo použito lepené lamelové dřevo. Pro přidružené konstrukce byla použita ocel a rostlé dřevo. Konstrukce má rozpětí přibližně 40 m, délku 60 m a výšku zhruba 11,5 m. Pro daný typ konstrukce jsem se z estetických a ergonomických důvodů rozhodl navrhnout zakřivený nosník z lepeného lamelového dřeva podporovaný sloupem taktéž z lepeného lamelového dřeva. Na převislém konci je nosník podporován ocelovým sloupem.
Sportovní centrum Královo Pole
Kouřilová, Monika ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Vlastní objekt je navržen jako volně stojící dvoupodlažní stavba. Výchozím bodem pro návrh byla snaha vytvořit objekt slučující všechny požadované funkce. Půdorysná stopa stavby se odvíjí od tvaru kluziště. Celkovou hmotu tvoří dva zaoblené stoupající, od sebe odsazené tvary. Jeden z vnitřní strany kluziště začínající přístupovou rampou a končící terasou v patře u kavárny a tvar druhý, který z pohledu z kluziště kopíruje tvar první s tím, že už od začátku stoupání je navýšen o jedno podlaží. Objekt je ze severozápadní strany, jež je nejvíce viditelná z přístupové komunikace, celý “obalen” perforovaným plechovým pláštěm. Plášť graficky znázorňuje stylizované krystaly vody - ledu. Tato strana tedy přináší jakési tajemství o tvaru, výšce a barvě objektu.
Expoziční pavilon v Třinci
Toman, Tomáš ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce Výstavního pavilonu v Třinci. Pavilon má obdélníkový půdorys s rozměry 36 x 42 m a hlavní nosná konstrukce je v příčném směru tvořena dvoukloubovým parabolickým obloukem o výšce 15 m. Prostorová tuhost v podélném směru je zabezpečena příčnými ztužidlem, v příčnem směru samotným obloukem. Návrh je zpracován podle platných norem ČSN EN.
Ocelová konstrukce zastřešení sportovní haly
Havíř, František ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh ocelové nosné konstrukce zastřešení sportovní haly v lokalitě města Olomouc. Půdorysné rozměry objektu jsou 55,0 x 35,0 m a světlá výška 15,0 m. Řešení je vybráno na základě dvou předběžných variant. V příčném řezu má zastřešení tvar nesymetrického kružnicového oblouku. Hlavní nosná konstrukce je tvořena z rovinných obloukových příhradových rámů výšky 1,8 m, které jsou na jedné straně kloubově uloženy na sloupech a na druhé straně přímo do základové konstrukce. Mezi hlavními nosnými oblouky jsou plnostěnné vaznice, jež jsou radiálně uspořádány. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna příčnými a podélnými ztužidly.
Zpracování vybraných částí techniky a metodiky carvingu formou DVD \\
KRATOCHVÍL, Petr
Již skoro 15 let jsou na trhu carvingové lyže, lišící se od klasických velkým bočním krojením. Přesto veřejnost stále lyžuje převážně klasickými technikami a nedokáží si užít novou dimenzi lyžování, jakou je carving. Cílem mé diplomové práce je zpracovat metodickou řadu výuky carvingu. Osvětlit rozdíly mezi lyžováním starých škol a novým moderním stylem. Pomocí jednoduchých cvičení získat první pocity jízdy po hranách a postupně je zlepšovat až po zvládnutí jednotlivých druhů carvingu jako je například Fun carving a nebo jízda připomínající závodníky v obřím slalomu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.