Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model efektivního užití prostředí výstav a veletrhů
Dokoupilová, Dagmar ; Ing. Dana Saňáková. (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku veletrhů a výstav. Tato práce popisuje atmosféru na domácích a zahraničních veletrzích. Správné zvolení účasti na veletrhu a kroky, které je nezbytné učinit, aby účast na veletrhu byla pro vystavovatele úspěšná.
Cena elektřiny a volba vhodné distribuční sazby
Hromek, Lukáš ; Ptáček, Michal (oponent) ; Macháček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na cenu elektrické energie, složky, ze kterých se skládá a faktory ovlivňující tuto cenu. Zahrnuje stručný přehled energetické legislativy, týkající se konkrétně práv a povinností distributorů elektrické energie, obchodníků s energiemi a zákazníků. Dále se práce zabývá rešerší trhu s energiemi v ČR, jednotlivými sazbami vybraných dodavatelů a zhodnocením jejich výhodnosti pro zákazníka.
Strategie konkurenčních střetů
Vyhlídal, Martin ; MBA, Stanislav Heža, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
Obchod s elektřinou – možnosti koncového zákazníka
Winterová, Radka ; Čambala, Petr (oponent) ; Macháček, Jan (vedoucí práce)
Ústředním motivem této diplomové práce je obchod s jednou z nejdůležitějších komodit na trhu - s elektřinou. Na toto téma je nahlíženo z pohledu fyzické osoby, která by v tomto energetickém odvětví chtěla začít obchodovat. Popis je zaměřen na příčiny a důsledky liberalizace trhu. Na obchodování s elektrickou energií je pak nahlíženo ze strany výrobce i spotřebitele. Jsou zde uvedeny možnosti nákupu a prodeje elektrické energie, principy fungování jednotlivých trhů i porovnání cen elektřiny s cenami jiných běžných komodit. Práce je psána za účelem podrobné deskripce metody tvorby ceny elektrické energie. Hlavním cílem diplomové práce je popis současné situace na domácím trhu s elektřinou a budoucí vývoj v tomto odvětví včetně úvahy o změně dodavatele elektrické energie.
Spoločenská zodpovednosť zákazníkov obchodov na Slovensku po spoplatnení plastových tašiek
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Společenská odpovědnost zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění plastových tašek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Táto diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění lehkých plastových tašek v souvislosti s minimalizací plastového odpadu. Její cílem je na základe zhodnocení spotřebitelského chování zákazníků navrhnout pro obchodníky doporučení do oblasti komunikace na zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti z hlediska ekologického chování. První část práce zahrnuje teoretické vysvětlení konceptu CSR ze strany firem i spotřebitelů a s ním souvisejících pojmů jako zainteresované strany, komunikace CSR i standardy. V druhé, výsledkové části, je udělána orientační analýza a zpracován sekundární průzkum pro přiblížení problematiky, a též proveden kvantitativní a doplňující kvalitativní výzkum na zjištění spotřebitelského chování. Na základe jejich vyhodnocení jsou navrženy doporučení pro obchodníky, které by měli vést k zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti v rámci ekologického chování, přičemž jestli je to možné, jsou ekonomicky zhodnoceny.
Nekalé obchodní praktiky používané českými obchodníky
VÍTKOVÁ, Karolína
Tato bakalářská práce je zaměřená na nekalé obchodní praktiky a ochranu spotřebitele. Nejprve vysvětluje základní pojmy jako obchod, maloobchod, velkoobchod, podnikatel či spotřebitel a dále se věnuje nekalým obchodním praktikám. Práce také ukazuje instituce a různé organizace, na které je možné se obrátit v případě podezření spotřebitelů na nekalou obchodní praktiku. Pro spotřebitele je velmi důležité znát svá práva, co se týče nákupu. Tato práce je postavena na zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a na směrnici Evropského parlamentu a Rady 2005/29/ES, o nekalých obchodních praktikách, kde je možné najít veškeré informace týkající se práv spotřebitelů a povinností prodávajících. Situace je zjišťována pomocí dotazníkového šetření a také pomocí řízeného hloubkového rozhovoru s ředitelem kontroly České obchodní inspekce. Cílem práce je zhodnocení těchto nekalých obchodních praktik používaných českými obchodníky. Účelem je zjistit rozsah a případný dopad na zákazníky a jak tyto situace řeší Česká obchodní inspekce.
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Nemravová, Daniela ; Říha, David (vedoucí práce) ; Balek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky a osobností obchodníka, a to zejména v souvislosti se společností Partners Financial services, a.s. (dále jen Partners). V první části jsou popsána teoretická východiska pojmu obchodník a rozdíly mezi tímto pojmem a pojmem prodejce. Dále tato část představí oblast marketingu, k čemu slouží a jeho dělení. Také se budu zabývat marketingovou strategií a výzkumem. Jedna z dalších částí popisuje značku, její hodnoty a význam. V praktické části je představen výzkum, který byl podle této práce proveden, a jeho výsledky. Na základě průzkumu bude vyhodnoceno, jak klienti reagují na chování obchodníka a jaké jsou podle nich charakteristiky správného a špatného vystupování. Následně budou vysvětleny a analyzovány dopady těchto aktivit na vnímání značky Partners samotnými klienty, což je zároveň i cílem mé práce.
Obligační statut spotřebitelských smluv ve vztazích s mezinárodním prvkem
Bambulová, Barbora ; Pauknerová, Monika (vedoucí práce) ; Brodec, Jan (oponent)
Rigorózní práce, vycházející z předešlé diplomové práce, se zabývá dvěma základními zdroji unijního práva, které se týkají obligačního statutu smluv s mezinárodním prvkem v oblasti občanskoprávních a obchodněprávních závazků, tj. Římské úmluvy a nařízení Řím I. Autorka vychází z původního zdroje, tj. Římské úmluvy, aby tak s ohledem na pozdější právní úpravu, nařízení Řím I, mohla lépe zachytit celkový právní vývoj v oblasti určení obligačního statutu u občanskoprávních a obchodněprávních smluv s mezinárodním prvkem v kontextu unijního práva. Výklad v této části rigorózní práce je tak výkladem spíše obecným, na něhož pak autorka navazuje částí druhou, zabývající se již konkrétně problematikou ochrany spotřebitele. Druhá část rigorózní práce se věnuje s ohledem na Římskou smlouvu a nařízení Řím I problematice spotřebitelských smluv, tj. smluv, které nejsou charakterizovány toliko druhem svého plnění, nýbrž povahou smluvních stran. V této souvislosti autorka rozebírá zejména základní pojmy, tak jak vyplývají z českého a unijního práva, a nastiňuje i jazykové nesrovnalosti zde se nacházející. Detailněji se autorka soustřeďuje na Směrnici o právech spotřebitelů, jež formou úplné harmonizace mění stávající čtyři směrnice, týkají se problematiky ochrany spotřebitele: směrnice 85/577/EHS o smlouvách...
Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.
Vyhodnocení technických indikátorů při obchodování na komoditním trhu
Vyoral, Jan ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato práce je zaměřena na teoretický popis, praktické otestování a vyhodnocení technických indikátorů při obchodování na komoditních trzích. Práce je systematicky rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodu první částí je obecně popsána technická analýza, jejíž součástí jsou technické indikátory a grafické formace tvořené cenovým grafem. Poté je teoretická část zaměřena na popis indikátorů a principy, na kterých jsou technické indikátory založeny. Součástí popisu indikátorů jsou možné obchodní strategie a využití indikátorů pro získání obchodních signálů. Ve druhé části této práce jsou vyhodnocovány jednotlivé indikátory za využití konkrétních obchodních strategií. Vyhodnocení je provedeno formou zpětného testování strategií na historických datech komoditního trhu. Indikátory jsou vyhodnocovány z pohledu ziskovosti jednotlivých strategií, při zohlednění brokerských poplatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.