Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Sociální aspekty hraní na sociálních sítích
Frühaufová, Petra ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
Diplomová práce nazvaná "Sociální aspekty hraní na sociálních sítích" se zaměřuje na aktuálně velmi diskutované téma současné digitální éry. V úvodní části představuje definice souvisejících termínů, objasňuje vágnost pojmu hra na sociálních sítích a uvádí několik možných dělení těchto her. V neposlední řadě zmiňuje i vývoj daného jevu, jehož existence je patrná teprve ve 21. století. Prostřední část reflektuje nazírání her na sociálních sítích pohledem dosavadních výzkumů ve světě a zobrazuje rozsah hraní pomocí aktuálních statistik. Empirická část diplomové práce zahrnuje představení metodologie, která byla stanovena na základě studia dostupné literatury tak, aby dosáhla stanovených cílů práce. Těmi se rozumí jednak vytvoření charakteristiky hráče na sociálních sítích a zjištění jeho hráčského stylu, zadruhé pak prozkoumání vlivu motivace hráče na jeho herní aktivitu. Výzkum je prováděn na vybraném vzorku české populace pomocí dotazníkového šetření. Výsledky jsou dále konfrontovány s výsledky zahraničních výzkumů pro větší komplexnost získaného obrazu o hrách na sociálních sítích. V závěru je zaznamenána autorčina reflexe výzkumu a jsou naznačeny oblasti vhodné pro další zkoumání. Klíčová slova dotazníkové šetření, hraní na Facebooku, motivace hráčů, sociální hra, sociální sítě, hry na sociálních...
Obchodní modely MMORPG
Linhart, Pavel ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Skoupý, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá počítačovými hrami hranými masivním počtem hráčů v reálném čase přes internet (zkratka tohoto typu her je MMORPG) a jejich obchodními modely. Jejím cílem je zanalyzovat současný trh s MMORPG a obchodní modely, které se v současné době u tohoto druhu her používají. Hlavním cílem a zároveň i přínosem práce je navržení nových obchodních a platebních modelů, kterých by se dalo u MMORPG využít za účelem získání většího množství zákazníků a zvýšení zisků. Součástí návrhu je i analýza možností využití historie hráče k vytvoření profilu vhodného pro personalizovanou reklamu. Posledním cílem je analýza způsobů, jakými tvůrci MMORPG motivují hráče k dlouhodobému hraní dané hry tak, aby po tuto dobu hráč službu užíval a generoval zisk.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.