Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšířená realita pro iPhone
Bednář, David ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla vypracována na studijním pobytu na "Technische Universität Graz" v Rakousku, a byla zpracována v angličtině. Tato práce se zabývá rozšířenou realitou pro mobilní zařízení, především pak pro Apple iPhone. V teoretické části jsou zmíněny dostupné knihovny pro práci s rozšířenou realitou a také popis samotného zařízení a vývoje aplikací pro tuto platformu. Praktická část se pak zabývá implementací ukázkové aplikace, která využívá oblíbenou knihovnu pro počítačové vidění OpenCV, pro zpracování obrazu zachyceného kamerou zařízení. Aplikace dále umožňuje náhled kamery překrýt vizuálními informacemi bez i za užití privátních API, a zarovnat kameru OpenGL knihovny s pozicí kamery iPhone v reálném světě.
Překlad textu v reálném čase s využitím mobilního zařízení
Sztefek, Lukáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro operační systém Android, která bude sloužit jako real-time překladač textu v obrazu z jednoho jazyka do druhého, přičemž musí podporovat několik světových jazyků a češtinu. Text přečtený z obrazu je přeložen a následně nahradí původní takovým způsobem, aby mu byl po vizuální stránce co nejblíže. Čtenář postupně získává povědomí o oblastech získávání textu z obrazových dat, překladu takto získaných dat, jejich zobrazení na mobilním zařízení a implementace v Android OS. V závěru práce se nachází popis experimentů s různými typy obrazových dat a porovnání s konkurenčními aplikacemi.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na Androidu
Tomešek, Jan ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní knihovny pro předzpracování obrazu s textem, která představuje součást systému pro rozpoznávání textu. Knihovna je realizována s důrazem na obecnost použití, efektivitu a přenositelnost. V rámci práce byla vytvořena knihovna, která poskytuje řadu algoritmů především pro hodnocení kvality obrazu a detekci textu, jež umožňují výrazně snížit objem přenášených dat a zrychlit a zpřesnit proces rozpoznávání. Vytvořena byla také příkladová aplikace pro platformu Android, která dokáže analyzovat složení potravin uváděné na jejich obalech. Celkově tak knihovna (systém) zjednodušuje tvorbu mobilních aplikací se zaměřením na extrakci a analýzu textu. Mobilní aplikace pak poskytuje pohodlný způsob ověření škodlivosti potravin. Čtenáři práce nabízí přehled současných řešení i nástrojů dostupných v této oblasti, poskytuje rozbor významných algoritmů předzpracování obrazu a provádí jej budováním knihovny a aplikace pro mobilní zařízení.
Návrh mobilní aplikace pro studenty VUT v Brně
Vlasák, Adam ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je věnována tématu návrhu mobilní aplikace s primárním zaměřením na platformu Android od společnosti Google. Návrh je použitelný i pro platformu iOS společnosti Apple. Aplikace bude určená pro studenty VUT v Brně. Studenti budou mít pomocí aplikace rychlý přístup do nejčastějších položek intraportálu a studisu VUT.
Echo-Based Distance Measurement on Mobile Phone
Richter, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The aim of this work is to create an application for mobile device to measure distance using echo. It focuses on testing of device components and signal selection with appropriate parameters. In the first part of work --- evaluation of device ability to play and record sound --- the result is determination of sound frequency and strength with which the device is able to work. Next, the work describes the algorithm to measure distance based on using cross-correlation of transmitted and received signals. Finally, the implementation of aforementioned algorithm in application for Android operation system is presented, with solution for communication and synchronization between individual components of application. Implementation of designed algorithm in application is tested. Based on the data, we can conclude that it is possible to measure distance from half a meter to approximately three meters, based on noises, with a precision of tenth of a meter.
Komiks kamera pro Android
Štefl, Lubomír ; Herout, Adam (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s knihovnou OpenGL ES 2.0, možnost zpracování obrazu pro potřeby této práce a jejich následné použití v aplikaci. Výsledkém této práce je aplikace pro platformu Android, která bude zobrazovat komiksovou kameru v reálném čase s efektem napodobující komiks a při vyfocení se obrázek uloží do paměti mobilního zařízení.
Řízení mobilního robota
Kozubek, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního rozhraní mezi mobilním zařízením a robotickým kitem Traxster. Rozhraní bude sloužit k ovládání robota. Aplikace pro mobilní zařízení je vyvíjena pro operační systém Android a umožňuje ovládat robota pomocí bezdrátové technologie Bluetooth. Aplikace zároveň slouží jako interpret sady příkazů pro robota.
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Hra Mravenci pro mobilní zařízení
Hovorka, Petr ; Novosad, Petr (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje her pro mobilní zařízení. Obsahuje popis dnes nejvíce používaných platforem mobilních zařízení a snaží se vybrat jednu z nich, vhodnou pro vývoj jednoduché karetní hry Mravenci. Dále popisuje návrh a implementaci této hry na platformě Windows Mobile v programovacím jazyce C#. Podstatná část práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní. V závěru jsou diskutována možná budoucí rozšíření hry a obecné problémy provázející vývoj her pro mobilní zařízení.
Interaktivní segmentace popředí/pozadí na mobilním telefonu
Studený, Petr ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá technikami pro interaktivní segmentaci popředí a pozadí na mobilních zařízeních. Cílem je nalézt nebo vytvořit vhodné metody pro oddělení uživatelem označeného objektu od pozadí. V úvahu je brána zejména rychlost segmentace a kvalita výstupu. Jsou popsány principy již existujících metod pro interaktivní segmentaci, je diskutováno jejich využití na mobilních zařízeních. Je navržena a implementována vlastní metoda velmi rychlé segmentace použitá pro náhled z kamery mobilního zařízení v reálném čase.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.