Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků
Bártová, Patricie ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Chladová, Marta (oponent)
Bakalářská práce Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků popisuje, jakým způsobem vnímají vybraní češti skokané na lyžích mediální pokrytí své disciplíny. Zároveň práce zachycuje, jak a v jakém rozsahu vybraná média ve zkoumaném období skoky na lyžích pokrývala. Hlavní metodou při vzniku práce byly polostrukturované rozhovory s vybranými českými reprezentanty. Soustředily se na několik úrovní jejich vztahu s médii, konkrétně přístup k obecné spolupráci, reakce na současné pokrytí a alternativní způsoby navyšování mediální pozornosti. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního šetření práce také charakterizuje mediální pokrytí ve vybraných médiích v období od října 2018 do března 2019, tedy jedné kompletní sezony Světového poháru ve skocích na lyžích.
Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace
Vychytil, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu vybraných menšinových sportů u mladé generace a následně porovnat popularitu pasivní a aktivní. Vedlejšími úkoly jsou zjištění ideálních informačních kanálů pro menšinové sporty a následné sepsání doporučení pro zástupce menšinových sportů ke zvýšení popularity jejich sportu. Metody: V prvotní fázi bylo použito elektronické dotazování ke zjištění obecné, aktivní a pasivní popularity sportu, k nalezení ideálního komunikačního kanálu a v neposlední řadě k návrhu doporučení pro zástupce menšinových sportů. Pro analýzu výsledků byly použity statistické metody absolutní a relativní četnosti. Po prvotním výzkumu následoval polostrukturovaný rozhovor s marketingovým specialistou, se kterým jsme analyzovali výsledky elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem bylo zjištění velkých rozdílů mezi aktivní a pasivní popularitou, což vesměs odpovídá předchozí teorii. Zároveň bylo zjištěno, že mnou vybrané menšinové sporty neefektivně využívají sociální sítě, na které by se zástupci těchto sportů měli zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu svých sportů v naší zemi. Zároveň by se měli snažit dostat sport na školy, podobně jako se to povedlo jiným, dnes populárním, sportům. Klíčová...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.