Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternative media and political activism: Crooked Media's involvement in Georgia elections
Bártová, Patricie ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Pondělíček, Jiří (oponent)
Alternativní média jsou různorodou kategorií médií, obsahující několik různých typů mediálních organizací, které se různými způsoby staví proti mainstreamovým médiím. Tato studie si klade za cíl prozkoumat, jak by měla být alternativní média definována. Konkrétně poskytuje komplexní rámec pro jejich odlišení nejen od mainstreamových médií, ale také od extremistických publikací, propagandistických publikací či publikací záměrně obsahujících zavádějící a nepravdivé informace. V této souvislosti je také zkoumána možnost využití alternativních médií jako nástrojů politického aktivismu. Pro efektivní ilustraci využití alternativních médií jako aktivistického nástroje používá tato práce jako příklad americkou mediální společnost Crooked Media. K analýze postojů publika k stranickému obsahu, byl mezi publikum společnosti distribuován online průzkum. Dále byla provedena obsahová analýza epizod podcastů vydaných společností, aby poskytla přehled o specifikách politicky angažovaného obsahu. Nakonec tato studie zkoumá konkrétní výsledky aktivistických iniciativ uskutečněných touto společností. Výsledky ukazují, že alternativní média jsou užitečným nástrojem k politickému aktivismu, zvláště když mediální organizace dokáže efektivně vytvořit pocit sounáležitosti se svým publikem. I když však diváci mohou...
Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků
Bártová, Patricie ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Chladová, Marta (oponent)
Bakalářská práce Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků popisuje, jakým způsobem vnímají vybraní češti skokané na lyžích mediální pokrytí své disciplíny. Zároveň práce zachycuje, jak a v jakém rozsahu vybraná média ve zkoumaném období skoky na lyžích pokrývala. Hlavní metodou při vzniku práce byly polostrukturované rozhovory s vybranými českými reprezentanty. Soustředily se na několik úrovní jejich vztahu s médii, konkrétně přístup k obecné spolupráci, reakce na současné pokrytí a alternativní způsoby navyšování mediální pozornosti. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního šetření práce také charakterizuje mediální pokrytí ve vybraných médiích v období od října 2018 do března 2019, tedy jedné kompletní sezony Světového poháru ve skocích na lyžích.

Viz též: podobná jména autorů
6 BÁRTOVÁ, Petra
1 Bártová, Pavla
2 Bártová, Pavlína
6 Bártová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.