Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model internetového obchodu
Stejskal, Martin ; Kroulík, Bohuslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace firmy a přivede nové zákazníky.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Model internetového obchodu
Stejskal, Martin ; Kroulík, Bohuslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace firmy a přivede nové zákazníky.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Návrh a implementace microsite s využitím JavaScriptu
Fedorov, Ilia ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá účelem a tvorbou mikrostránek. V teoretické části práce je stanovena role mikrostránky jako jednoho ze základních nástrojů internetového marketingu. Dále je zde věnována pozornost webovým technologiím, které se používají při tvorbě mikrostránek, a aspektům tvorby z pohledu webdesignu včetně aktuálních trendů. Cílem praktické části je návrh a implementace vlastní mikrostránky pro hotel Lipovskaya. V této části je představen podnikový kontext, do kterého by měla být mikrostránka zasazena, a předpoklady, jak se mikrostránka spolu s jinými činnostmi podílí na splnění vytyčených marketingových cílů organizace. Na těchto základech je implementována webová stránka a jsou zde uvedeny ukázkové příklady realizace některých elementů designu mikrostránky s využitím programovacího jazyka JavaScript a knihovny JQuery.
Webová microsite: teorie a tvorba frontendu microsite pro společnost T-Mobile
Vu, Tu Hoanh ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku microsite, kterou chápeme jako jeden z důležitých komukačních kanálů současnosti. První část práce se věnuje teorii microsite, zahrnující definice ekonomického pohledu na microsite, použití microsite, analýze jejich hlavních výhod a soupisu hlavních trendů microsite využívaných v současné době. Dále jsou stručně rozebírány technologie používané při realizaci microsite. Praktická část se zabývá popisem vytvoření microsite. S využitím teoretických poznatků byla vytvořena microsite stránka pro společnost T-Mobile. Cílem projektu je zjistit statistiku prokliků na stránce, zobrazení microsite stránky uživateli, ale především představit svůj nový firemní produkt vztahující k mobilnímu internetu.
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.