Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Learner goals and attitudes to mistakes from an ELT and ELF perspective
Dunková, Jiřina ; Quinn Novotná, Veronika (vedoucí práce) ; Gráf, Tomáš (oponent)
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka. Konkrétně se práce zaměřila na odkrytí vztahu studentů k chybám, jazykovým cílům a kreativitě. Studie se snaží podívat na problematiku výuky anglického jazyka z více i méně normativního pohledu a představuje paradigma English as a Lingua Franca (ELF). Ve spojitosti s hlavním záměrem výzkumu je kladen důraz na pozorování tendencí, které by mohly naznačovat vhodnost začlenění poznatků o ELF do edukační praxe (ELT). Metodologicky bylo pro získání původních dat použito dotazníkové šetření a observace cílové skupiny. Klíčové koncepty, na které se práce zaměřuje, jsou: chyba, jazykové cíle a potřeby studentů, jazyková správnost a kreativita (též languaging). Klíčová slova: ELT, ELF, jazykové cíle, gramatická správnost, jazyková kreativita, languaging.
Mistakes: curse or blessing? The ELF perspective
Dunková, Jiřina ; Quinn Novotná, Veronika (vedoucí práce) ; Gráf, Tomáš (oponent)
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka a jaké jsou jejich preference. Studie se na výuku anglického jazyka dívá ze dvou hledisek, z pohledu paradigmatu English as a Foreign Language (EFL) a paradigmatu English as a Lingua Franca (ELF). Klíčové koncepty, na které se práce zaměřuje, jsou: chyba, nebo také modifikace, jazykové cíle a potřeby studentů, jazykové modely, jazyková správnost a kreativita (též languaging). Klíčová slova: EFL, ELF, jazykové cíle, jazykové modely, gramatická správnost, jazyková kreativita, languaging.
Kefírer jako marketingový fenomén
Sudíková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Cílem práce s názvem Kefírer jako marketingový fenomén je zanalyzovat rozsáhlou problematiku této netradiční značky, která svým názvem i grafickým ztvárněním odkazuje k nacistickému vůdci Adolfu Hitlerovi. Kvůli využití černého humoru právě ve spojitosti s osobou Hitlera značka přitáhla pozornost široké veřejnosti. Nicméně jak rychle značka zazářila, tak rychle její sláva pohasla. Práce nejprve nastiňuje krátkou historii značky a srovnává ji s jinými krátkodobými trendy. Dále práce pokračuje částí věnovanou marketingu, marketingové komunikaci a budování značky ve spojitosti se značkou Kefírer. Následující oddíl se zabývá zvláštními rysy marketingových komunikátů, které jsou zajímavé především z pohledu stylistky. Tato kapitola také obsahuje podrobnou analýzu jazykových prostředků vyskytujících se v komunikaci značky Kefírer. Předposlední část práce se věnuje výsledkům výzkumu vnímání značky, jenž byl proveden autorkou. Výzkum přináší cenné informace týkající se postojů veřejnosti ke značce a zároveň pomáhá zjistit, jaký byl efekt marketingové komunikace. V závěrečném oddílu je počínání značky Kefírer zhodnoceno, na základě čehož je formulováno doporučení pro ostatní značky.
Learner goals and attitudes to mistakes from an ELT and ELF perspective
Dunková, Jiřina ; Quinn Novotná, Veronika (vedoucí práce) ; Gráf, Tomáš (oponent)
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka. Konkrétně se práce zaměřila na odkrytí vztahu studentů k chybám, jazykovým cílům a kreativitě. Studie se snaží podívat na problematiku výuky anglického jazyka z více i méně normativního pohledu a představuje paradigma English as a Lingua Franca (ELF). Ve spojitosti s hlavním záměrem výzkumu je kladen důraz na pozorování tendencí, které by mohly naznačovat vhodnost začlenění poznatků o ELF do edukační praxe (ELT). Metodologicky bylo pro získání původních dat použito dotazníkové šetření a observace cílové skupiny. Klíčové koncepty, na které se práce zaměřuje, jsou: chyba, jazykové cíle a potřeby studentů, jazyková správnost a kreativita (též languaging). Klíčová slova: ELT, ELF, jazykové cíle, gramatická správnost, jazyková kreativita, languaging.
Mistakes: curse or blessing? The ELF perspective
Dunková, Jiřina ; Quinn Novotná, Veronika (vedoucí práce) ; Gráf, Tomáš (oponent)
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka a jaké jsou jejich preference. Studie se na výuku anglického jazyka dívá ze dvou hledisek, z pohledu paradigmatu English as a Foreign Language (EFL) a paradigmatu English as a Lingua Franca (ELF). Klíčové koncepty, na které se práce zaměřuje, jsou: chyba, nebo také modifikace, jazykové cíle a potřeby studentů, jazykové modely, jazyková správnost a kreativita (též languaging). Klíčová slova: EFL, ELF, jazykové cíle, jazykové modely, gramatická správnost, jazyková kreativita, languaging.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.