Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení zaměstnanců a jejich motivace ve společnosti Bellucci, s.r.o.
Smolíková, Iveta ; Simandl, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení a motivaci pracovníků a následný vliv na jejich pracovní výkon v konkrétní společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty teoretické přístupy k hodnocení a motivaci pracovníků. V praktické části analyzuje a následně zhodnocuje na principu teoretických poznatků stávající systém hodnocení a motivace v dané společnosti. Analýza je sestavena na základě průzkumu názorů zaměstnanců na existující systém hodnocení a motivaci. V závěru práce jsou v důsledku získaných dat doporučeny návrhy na zefektivnění řízení pracovního výkonu zaměstnanců.
Návrh výběrového řízení ve společnosti H&M, s.r.o.
Smolíková, Iveta ; Mahelová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza a návrhy doporučení v oblasti výběrového řízení zaměstnanců a jejich následná adaptace, tak aby podporovali kvalitu služeb poskytované firmou H&M s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, přijímání nových zaměstnanců, výběrové řízení, adaptace. V praktické části práce byla provedena analýza získávání pracovníků dané firmy prostřednictvím testu pracovní způsobilosti. Na základě získaných dat byly provedeny návrhy ke zlepšení výběrového řízení, jež by měly urychlit a zdokonalit náběr nových zaměstnanců.
Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna
Haasová, Veronika ; Černocká, Irena (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna je zaměřena na význam lidských zdrojů ve veřejné správě. Specifikuje jednotlivé postupy při výkonu činností v oblasti řízení lidských zdrojů. Závěrečná část práce obsahuje návrhy řešení, které přispívají ke zkvalitnění postupů personálního oddělení.
Řízení podniků v podmínkách Industry 4.0 a rozvoj lidských zdrojů
ČERMÁKOVÁ, Julie
Na základě výzkumu je cílem disertační práce zjistit klíčové kompetence v podmínkách Industry 4.0 a navrhnout nástroje pro rozvoj lidských zdrojů s cílem vyhodnotit jejich implementaci z hlediska zajištění požadovaného rozvoje pracovníků. V kvantitaivní části na základě dotazníkového šetření statistický výzkum odhalil v počtu testů ANOVA a po úpravě jejich p-hodnot Bonferroniho korekcí kompetence leadership a celoživotní vzdělávání jako statisticky významné klíčové kompetence odborníků pro Industry 4.0. Tento statistický výsledek je podpořen případovými studiemi, které jsou součástí kvalitativní části disertační práce. Případové studie zachycují profesionální rozvoj pěti manažerů, kteří zastávají klíčové profese Industry 4.0. Z kvalitativního výzkumu ve formě koučovacích interview je v práci zřetelný profesní rozvoj expertů v průměru o dvě úrovně u každé kompetence zvlášť na desetibodové škále, která vychází z primárního dotazníkového šetření založeného na sebeevaluaci odborníků. Metoda koučování se v případových studiích potvrdila jako nejúčinnější metoda rozvoje kompetencí pro Industry 4.0 oproti leadershipu a mentoringu. Využití 360stupňové zpětné vazby potvrzuje výsledky, ke kterým autorka v rámci případových studiích dospěla. Metody pro rozvoj lidských zdrojů na klíčových pracovních pozicích v podmínkách Industry 4.0 se podařilo účelně vystihnout a cíle naplnit.
Řízení lidských zdrojů v podmínkách veřejných a soukromých středních škol
Krommerová, Hana ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Teoreticko empirická práce se zaměřuje na řízení lidských zdrojů s cílem zachytit a analyzovat u vybraného vzorku ředitelů veřejných a soukromých středních škol informace o specificích řízení lidských zdrojů ve vzdělávacích organizacích se zaměřením na případné rozdíly v přístupu k řízení lidských zdrojů dle právní formy těchto škol. V teoretické části je pozornost zaměřena na přiblížení klíčových pojmů z oblasti řízení lidských zdrojů se zaměřením na specifika vztahující se k řízení lidských zdrojů ve vzdělávacích organizacích. Výzkumná část využívá k zodpovězení tří výzkumných otázek teoreticko-empirickou metodu, jejíž součástí je analýza odborné literatury a vlastní šetření skládající se z polostrukturovaných rozhovorů s vybranými třemi řediteli středních veřejných škol a třemi řediteli středních soukromých škol, ze dvou manažerských testů, z inspekčních zpráv ČŠI a z analýzy dokumentů těchto škol. Výzkumná zjištění jsou posuzována zejména z hlediska právní formy dané školy, přičemž jsou identifikována specifika řízení lidských zdrojů s daným hlediskem související. KLÍČOVÁ SLOVA ředitel školy, zaměstnanec, řízení lidských zdrojů, rozvoj lidských zdrojů, lidský kapitál
Quality Standards: Expert and Stakeholder Consultation
Dvořáčková, Jana ; Slezáková, Katarína ; Cacace, M.
The text was created in the framework of the Gender Equality Academy project which aims to develop and implement a capacity-building programme on gender equality in research, innovation and higher education. It focuses on quality standards for training concepts and materials, and for trainers’ profiles and presents an overview of the results of expert and stakeholder consultation aimed at refining the set of standards identified and selected as part of the project.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků
Skálová, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Bibliografický záznam Skálová, Veronika. Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků. Praha, 2018. Diplomová práce. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnosti. Vedoucí práce Ing. Kateřina Legnerová, M.Sc., MBA, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem rozvoje a vzdělávání pracovníků českých sociálních podniků a zkoumá, jakým způsobem jsou zajišťovány. Výzkumný soubor tvořily podniky zapsané v Adresáři sociálního podnikání, které tím deklarují svoje sociální poslání. Formou dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jak probíhá vzdělávací proces vně podniku od fáze plánování, designu po realizaci a následnou evaluaci vzdělávacích aktivit. Z výsledků výzkumu vyplývá, že sociální podniky své pracovníky vzdělávají, ovšem ve většině podniků se jedná o proces poměrně nesystematický, s rezervami především po teoreticko-metodologické stránce, který brzdí především nedostatek finančních prostředků a nedostatek časového prostoru. V džungli sociálního podnikání ovšem existují světlé výjimky, které přes všechny překážky poskytují svému personálu kvalitní vzdělávací služby a dbají na jeho rozvoj. Klíčová slova sociální ekonomika, sociální podnik, sociální inovace, rozvoj, vzdělávání, celoživotní vzdělávání, rozvoj lidských zdrojů, cyklus vzdělávání
Analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci
MONDEKOVÁ, Lucie
Práce se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj ve firmě Podzimek a synové, s. r. o. Cílem práce je zanalyzovat současný systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci a na základě zjištěných skutečností navrhnout možnosti zlepšení tohoto systému. Studiem literárních a elektronických odborných zdrojů jsou definovány základní pojmy vztahující se do této oblasti. Dále jsou charakterizovány etapy firemního vzdělávání, motivace zaměstnanců k učení a je nastíněna podpora vzdělávání z hlediska Evropské unie. Praktická část je založena na představení firmy, dotazníkovém šetření, rozhovoru s personalistkou, interní dokumentaci a vlastním pozorování. Získané informace jsou interpretovány a vychází z nich návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího systému a vzdělávání zaměstnanců ve firmě.
Rozvoj lidských zdrojů ve vybrané organizaci.
ŠPOULA, Vítek
Práce je zaměřena na popis současného stavu vzdělání zaměstnanců ve společnosti DURA Automotive CZ, k.s. Dále je rozebírán zaškolovací proces, kterým si každý zaměstnanec prochází a je hodnocen, dle oblíbenosti a přínosu. Dotazníkovým šetřením byla zjištěna i zaměstnanecká pracovní motivace. Před praktickou částí proběhlo sebevzdělání v odborné literatuře. Závěry a důležité části z odborné literatury jsou vypsány v teoretické části bakalářské práce.
Komparace metod vzdělávání ve školství, vězeňské službě a zdravotnictví
Slánská, Nikola ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kaplanová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo docházet k efektivnějšímu plánování vzdělávání v jednotlivých oblastech. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy celoživotního učení, analyzuje shody a rozdíly chápání celoživotního učení v rámci strategických dokumentů. Vzdělávání je důležitou oblastí rozvoje lidských zdrojů a vliv na jeho efektivitu má výběr metod vzdělávání a také poznání motivace vzdělávaných. V teoretické rovině se věnuje i vzdělávání ve zkoumaných oblastech. O poznatky teoretické části se opírá praktická část diplomové práce, která tvoří její těžiště. Praktická část diplomové práce vychází z názorů pracovníků, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníků. Výsledky šetření přinášejí informace nejen o specifikách využívání metod vzdělávání v jednotlivých sledovaných oblastech, ale i o vzájemných shodách a přibližují hlavní motivační faktory respondentů ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že uplatňované vzdělávací metody jsou v podstatě v souladu s názory respondentů na jejich přínos a adekvátnost charakteristikám pracovníků. Z výsledků šetření vycházejí konkrétní doporučení. KLÍČOVÁ...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.