Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Mikulášek, Petr ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Otevíravá Proměnlivá fasáda. monumentální hranoly se specifickou funkcí protínající celý objekt přirozeného jednoduchého tvaru písmene L. Hranoly jsou prosklené a promítají život objektu ven. Hlavními materiály je beton sklo ocel
Dětská didaktická hračka
Sokolová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá návrhem dětské didaktické hračky ze dřeva s případnou kombinací dalšího materiálu a to včetně reálného prototypu/modelu. Práce je rozdělena do dvou hlavních kategorií. První část této práce je teoretická. Tato část práce se zabývá problematikou dětských didaktických hraček, analýzou současného trhu, obecnými požadavky na dětské hračky, zhodnocení potřeb dětí. Dále jsou zde shrnuty normy a právní předpisy, které musí výrobky pro děti splňovat převážně z důvodu bezpečnosti. V neposlední řadě je zde uveden historický vývoj hraček a rešerše současných hraček. Druhá část práce je praktická. Tato část je věnována samotnému procesu navrhování po proces výroby funkčního prototypu/modelu hračky. Práce je doplněna o průběžné skici a fotografie z procesu tvorby. Součástí práce je také výstup v podobě cenové kalkulace použitých materiálů a závěrečná diskuze.
Hra a hravost ve výtvarném umění
Záhorská, Irena ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Práce pojednává o fenoménu hry, jako o základním principu lidské kultury. Hra je přítomna od pradávna ve všech sférách lidských společenství a spoluvytváří jejich dynamiku. Teoretická část vychází z prací, které se tématem teorie her zabývají. Z nichž nejvýznamnějšími jsou Homo ludens od Johana Huizingy, Oáza štěstí a Hra jako symbol světa od Eugena Finka a Hry a lidé od Rogera Cailloise, který přináší nové světlo do tohoto tématu. Jádrem práce je projev tohoto jevu ve výtvarném umění. Práce specifikuje svoje zaměření na českou výtvarnou scénu 20. a 21. století. Didaktická část je zaměřená na možnosti využití hry a hravosti ve výtvarné výchově. Klade si otevřené otázky, jak využít hru nejen jako nástroj motivace, ale také jako nástroj tvorby.
Hra, hravost a hračka ve výtvarném umění
Nováková, Kateřina ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Špičková, Kateřina (oponent)
Svou práci jsem zaměřila na hru, hravost a hračku. Nejprve jsem hledala, kde se tyto témata nejvíce objevují a to jak nás v životě ovlivňují. Uvedla jsem i některé definice. Dále jsem tyto témata více rozváděla a hledala jejich spojitosti s uměním a pedagogikou. Ve výtvarném umění jsem se zaměřila na jednotlivé body na hru, hravost a hračku. Uvedla jsem několik umělců, kteří při své tvorbě používají hru nebo hravost. Hračku jsem uvedla spíše, jako motiv uměleckých děl. Poslední část mé práce se věnuje výtvarnému projektu, který je zaměřen na děti od osmi do dvanácti let. Jednu z řad blíže představuji. Uvádím i jednotlivé hodiny, znichž jednu podrobně rozepisuji. Tuto hodinu jsem nazvala Malba mýdlovými bublinami a odučila jsem ji na Základní umělecké škole Na Proseku. Po představení této hodiny jsem napsala i reflexi. Celá práce je doplněna obrázky. V závěru se snažím shrnout k čemu jsem dospěla.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Mikulášek, Petr ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Otevíravá Proměnlivá fasáda. monumentální hranoly se specifickou funkcí protínající celý objekt přirozeného jednoduchého tvaru písmene L. Hranoly jsou prosklené a promítají život objektu ven. Hlavními materiály je beton sklo ocel

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.