Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,169 záznamů.  začátekpředchozí813 - 822dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Energetické hodnocení bytového domu
Trajer, Štěpán ; Sýkorová, Iva (oponent) ; Horák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením hospodárnosti panelového domu. Hodnotícím mechanizmem je zvolen energetický audit, který hodnotí budovu z hlediska energetického, ekonomického a environmentálního. Byly navrhnuty jednotlivé opatření pro zlepšení vlastností budovy. Jednotlivá opatření byla poskládána do dvou variant. A zhodnocena.
Diagnostika stavebních konstrukcí při hodnocení poruch a vad
Stehlík, Petr ; Kocáb, Dalibor (oponent) ; Schmid, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby měření poruch a vad v rámci stavebně technického průzkumu a jejich hodnocením. Součástí práce je rozbor právní problematiky stavebně technických průzkumů a rozbor zásad při jeho provádění. V praktické části je řešen průzkum RD v ulici Černopolní, který byl postižen trhlinami ve zdivu. Byl proveden sběr dat, jejich zpracování a rozbor možných příčin vzniku těchto poruch.
Provozně-technický stav stokové sítě
Škařupová, Karolína ; Raček, Jakub (oponent) ; Raclavský, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat přehled metod, které slouží pro analýzu provozně-technického stavu stokových sítí. V rámci práce jsem zpracovala podpůrný softwarový program v Excelu, který vychází z navrhované TNV 756905 (Návrh) pro posuzování stokových sítí, kanalizačních přípojek a objektů. První část práce je zpracovaná formou rešerše a zabývá se metodami a přístroji na stanovení provozně-technického stavu stokových sítí. Pro lepší pochopení dané problematiky je tato část doplněna o informace z oblasti navrhování stokových sítí a kanalizačních přípojek. Druhá část se zabývá technickým posouzením části stokové sítě a zatříděním podle kódovacího systému ČSN EN 13508-2 a TNV 756905 (Návrh).
Využití aktivizujících metod v předmětu ekonomika
Dlouhá, Martina ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Trnka, Jan (oponent)
Abstrakt Ve své diplomové práci se zabývám aktivizujícími metodami. Cílem je probrat se studenty danou látku za pomoci různých aktivizujících metod a následně vytvořit test a zjistit, jakých výsledků žáci dosáhnou. Konkrétně jsem chtěla prozkoumat, zda má použití aktivizujících metod vliv na znalosti žáků. Dále jsem chtěla znát názor žáků na aktivizující metody a zjistit, zda je vyučující v ekonomice používají. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části, a to teoretickou a výzkumnou. V teoretické části se zabývám vzděláváním na ekonomických školách, organizačními formami, vzdělávacími metodami, kde se zaměřuji blíže na ty aktivizující. Ve výzkumné části popisuji postup svého experimentu. Stěžejní částí je analýza výsledků didaktického testu, který žáci vypracovávali, a je doplněna o výsledky dotazníkového šetření. Ve své práci poukazuji na vliv použití aktivizujících metod při výuce a na přínos pro žáky, kteří tak získávají praktické znalosti.
HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ VYBRANÝCH INSTITUCÍ VEŘEJNÉHO A SOUKROMÉHO SEKTORU
Papežová, Kateřina ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Mitwallyová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním systémů hodnocení a odměňování ve vybraných institucích soukromého a veřejného sektoru a zhodnocením jejich účinnosti. Cílem práce je na základě osobních rozhovorů s personalisty vybraných institucí zjistit odlišnosti, ale také souvislosti mezi těmito dvěma sektory a doporučit možná zlepšení procesů uvnitř institucí. V teoretické části jsou vysvětleny základní poznatky z oblastí hodnocení a odměňování zaměstnanců. Tyto teoretické znalosti jsou poté v empirické části zkoumány. Na základě dotazníkového výzkumu je zjištěna aktuální situace mezi českými zaměstnavateli a preference zaměstnanců. Z osobních rozhovorů s konkrétními personalisty poté vyplývají odlišnosti mezi uvedenými sektory, ale také mezi samotnými institucemi uvnitř sektorů. V závěru práce jsou uvedena doporučení a výstupy ze získaných informací.
Tvorba motivačního programu ve výrobní společnosti
Hroudová, Martina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou motivace zaměstnanců ve výrobní společnosti. Jejím cílem je analýza potřeby motivace zaměstnanců a na základě této analýzy navrhnutí uceleného motivačního programu pro společnost HEYCO WERK ČR s.r.o. Účelem je také, aby byl systém nastaven tak, aby vyhovoval charakteru výrobního podniku. Analýza je provedena na reálných datech společnosti HEYCO ČR. Jedná se o podnik, který má v současné době sto zaměstnanců, je tedy možné k potřebám jednotlivých oddělení přistupovat individuálně.
Rozdíly v náboru, odměňování a hodnocení zaměstnanců v soukromém a veřejném sektoru
Talacová, Markéta ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Grycová, Veronika (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na tématiku personálního managementu, který v současné době díky rostoucí ekonomice nabývá čím dál tím víc na významu. Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit, zda se v soukromém sektoru přistupuje k personálnímu managementu rozdílně oproti sektoru veřejnému, a to zejména v oblasti náboru, odměňování a hodnocení zaměstnanců. V případě zjištění rozdílů jsou jednotlivé odlišnosti analyzovány s ohledem na příčinu, a dále jsou navrhnuta případná opatření, která by mohla personální management obou sektorů optimalizovat. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části,teoretické, je detailně popsán proces získávání a výběru zaměstnanců, jejich odměňování a hodnocení. Ve druhé části, praktické, je provedena analýza personálních činností v organizacích, které ochotně poskytly údaje pro zpracování této diplomové práce, a zhodnocení rozdílů mezi soukromými podniky a veřejnými organizacemi.
Systém hodnocení zaměstnanců v organizaci
Kašková, Petra ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Lavička, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce pojednává o systému hodnocení zaměstnanců v konkrétní organizaci. Cílem práce je zanalyzovat současný systém hodnocení zaměstnanců ve společnosti xyz a na základě vybraných metod navrhnout určitá opatření, která by přispěla k zefektivnění stávajícího systému dané společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. V první části práce jsou vymezené základní teoretické pojmy a principy týkající se dané problematiky. Druhá část práce se zabývá představením společnosti xyz a podrobným rozborem systému hodnocení zaměstnanců, který společnost využívá. Na základě zjištěných informací z vnitropodnikových dokumentů a empirického šetření následuje identifikace slabých míst tohoto systému a návrh řešení k odstranění definovaných nedostatků.
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Českokrumlovsku
STRAPKOVÁ, Jana
Hodnocení je nedílnou součástí všech výchovně-vzdělávacích činností. Proto hodnotící metody u daných předmětů jsou stále aktuálním tématem pro diskuze mnoha pedagogů i výzkumníků, kteří řeší jejich efektivitu a vhodnost užití daných hodnotících metod ve vybraných předmětech či při různých vyučovacích aktivitách. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jaké hodnotící metody jsou využívány v hodinách přírodopisu na vybraných základních školách na Českokrumlovsku a subjektivní pohled žáků na tyto metody. V současné době se využívá především sumativního hodnocení, zejména známkování na konci určité výukové jednotky, ale často se zavádějí i výukové metody, při kterých lze využít formativního neboli průběžného hodnocení. Některé položky v dotazníkovém šetření byly zaměřeny i na zkušenosti žáků s formativním hodnocením a jejich postoj k tomuto hodnotícímu přístupu.
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborsku
CIHLÁŘOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce se zabývá monitorováním používaných metod a způsobů hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie v oblasti Táborska. Data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázií, kde byl kladen důraz na názory a osobní zkušenosti žáků ve vztahu k jednotlivým hodnotícím přístupům, včetně zkušeností s formativním hodnocením, které je v současné době předmětem zájmu a diskusí. Práci tvoří literární rešerše věnující charakteristice způsobů a typů hodnocení a praktická část zahrnující výsledky výzkumu. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že nejčastěji využívaným hodnotícím prostředkem ve výuce přírodopisu je ústní a písemné zkoušení, které je respondenty vnímáno i jako nejpřínosnější metoda. Zkušenost s formativním hodnocením měla na vybraných školách v regionu Táborska více než polovina dotázaných, přičemž během výzkumu nedošlo k zaznamenání výrazné odlišnosti z hlediska užití metod formativního hodnocení mezi jednotlivými oslovenými školami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,169 záznamů.   začátekpředchozí813 - 822dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.