Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka předmětu výchova ke zdraví a bezpečí od r. 1918 do současnosti
Novák, Marek ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
NÁZEV Výuka předmětu výchova ke zdraví a bezpečí od roku 1918 do současnosti ABSTRAKT Cíle: Cílem diplomové práce je popsat a porovnat vývojovou tendenci výuky předmětu výchova ke zdraví a bezpečí na školách odpovídajících druhému stupni dnešních základních škol od roku 1918 do současnosti a porovnat historické kurikulární dokumenty se současným kurikulárním dokumentem. Práce má přinést ucelený pohled na problematiku výchovy ke zdraví a bezpečí v souvislosti s proměnami našeho školství za posledních více než sto let. Metodika: Na základě rešerše odborné literatury a analýzy historických i nyní platných kurikulárních dokumentů, učebnic a dalších pramenů byla provedena historicko-komparativní analýza. Výsledky: Bylo zjištěno, že výchova ke zdraví a bezpečí se vyskytuje v osnovách a učebnicích v různém rozsahu ve všech zkoumaných obdobích. Dále bylo zjištěno, jak a v jakých předmětech jí bylo v různých politických a časových obdobích vyučováno. Výsledkem bylo srovnání s předchozími i se současným kurikulárním dokumentem. Závěr: Lze říci, že výuka výchovy ke zdraví a bezpečí prolíná v různých intencích posledních sto let celým školským systémem v českých zemích. Práce může být námětem pro současné tvůrce kurikulárních dokumentů v uvedené oblasti. KLÍČOVÁ SLOVA výchova, zdraví, bezpečí, české země, historie...
Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice
Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice se zabývá problematikou časopisů věnovaných oboru marketingu vydávaných v letech 1990 až 2011 v České republice v kontextu transformace a vývoje společnosti, ekonomiky a médií. Hlavním záměrem práce je zmapovat oblast a vývoj marketingových časopisů v uvedeném období. Práce se nejprve věnuje společenským a ekonomickým změnám po roce 1989 jako předpokladům pro konstituování a vývoj marketingu a mediálního trhu, a následně metodou historicko-komparativní analýzy zkoumá vybrané vydavatelské, formální a obsahové charakteristiky marketingových periodik. Kromě časopisů vydávaných v letech 1990-2011 se práce věnuje také titulům z období před rokem 1989, které bychom mohli označit za jejich předchůdce. V neposlední řadě práce sleduje vybranou online konkurenci tištěných marketingových periodik, která ve zkoumaném období začala vznikat a rozvíjet se.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.