Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Chovancová, Silvie
CHOVANCOVÁ, Silvie. Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Lucie Veselá, PhD. Sociální sítě jsou součástí života už téměř každého mladistvého. Tato práce se zabývá zjištěním vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů generace Z. Zkoumá taktéž postoj generace Z k fenoménu fear of missing out (FoMO). Předmětem vý-zkumu bylo chování generace Z na sociálních sítích, jejích nákupní chování, moti-vace, a naopak odrazení od nákupu, a v neposlední řade jejich povědomí o stra-chu ze zameškání. Ze získaných poznatků byla vytvořena doporučení, která by měla podnikatelským subjektům pomoct při tvorbě marketingové strategie tak, aby byla efektivní pro oslovení generace Z. Tato doporučení taktéž zahrnují za-komponování prvků FoMO.
Prolegomena to the notion of self-realization: Updating the idea of the abolition of labor following Hegelian and Marxian philosophy
Herden, Paul ; Sepp, Hans Rainer (vedoucí práce) ; Ronge, Bastian (oponent)
Zusammenfassung: Die vorliegende These bildet in erster Instanz eine arbeitskritische Auseinandersetzung mit dem Begriff der Selbstverwirklichung im Ausgang der Hegelschen und Marxschen Philosophie und Handlungstheorie. In zweiter Instanz ist sie eine Vorstudie zum Begriff der Verpassungsangst/ fomo, der im PhD auf Grundlage der MA näher untersucht werden soll. Im ersten Abschnitt wird anhand einer Kritik der Selbstverwirklichungsbegriffe von Andreas Reckwitz und Hartmut Rosa die gängige Ansicht und zeitgenössische Auseinandersetzungen mit besagtem Begriff als zwar relevant aber unzureichend dargestellt. Beide Autoren fungieren als Stell- vertreter eines Mangels, der sich als allzu große Distanz zu metaphysischen und historisch- materialistischen Positionen und Überlegungen in Bezug auf solche Begriff wie den der Selbstverwirklichung entpuppt. Im Hauptteil wird also nicht nur versucht, behufs einer Renaissance der Hegelschen und Marxschen Überlegungen zum Begriff der Selbstver- wirklichung, diesen Mangel zu plausibilisieren und zu beheben, darüber hinaus wird kraft einer ausführlichen Exegese ihrer Handlungstheorien und Prüfung ihrer Kategorien vor allem darauf hingewiesen, dass die Hegelsche und Marxsche Philosophie die vollständige Aufhebung der Selbsterhaltung (d.i. entfremdete und naturnotwendige...
Fenomén FOMO v kontextu sociální sítě Instagram
Thein, Filip ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén FOMO, tedy strach ze zmeškání nějaké události, na sociální síti Instagram. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu FOMO z psychologického hlediska a jeho aplikaci v marketingu. Dále představuje vztah generací k sociálním sítím se zaměřením na mladistvé a mladé dospělé. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá, jakým způsobem ovlivňuje fenomén FOMO aktivitu mladých dospělých na sociální síti Instagram. Zároveň zkoumá, jak uživatelé reagují na FOMO marketing ze strany influencerů.
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Bazala, Štěpán
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu. Na základě výsledků zjištěných oběma z uvedených metod, jsou poskytnuta doporučení pro užívání těchto nástrojů při tvorbě marketingových strategií v internetových internetovém prostředí pro generaci Y.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.