Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Domácí vzdělávání
Pumrová, Noemi ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Cílem práce je vymezit pozici domácího vzdělávání v českém prostředí a diskutovat jeho úspěšnost v naplňování obecných výchovně vzdělávacích cílů. Z toho důvodu se teoretická část věnuje nejprve obecně vzdělávacím cílům a jejich oficiálním formulacím v České republice a dále pak domácímu vzdělávání a jeho možnostem při naplňování těchto cílů. Přičemž jsou za klíčové považovány tyto oblasti: rodina jako prostředí, kde se odehrává výuka, současná legislativa, individualizace, socializace a přestup z domácího vzdělávání do školního vzdělávání. Poslední jmenovaná oblast je více rozebrána ve výzkumné části práce, v níž jsou uvedena vyjádření absolventů domácího vzdělávání získaná prostřednictvím dotazníku. Ve svém celku práce nabízí netradiční pohled na vzdělávání jako takové a přináší konkrétní rady pro rodiče, žáky i učitele. KLÍČOVÁ SLOVA domácí vzdělávání, škola, rodina, individualizace, socializace, vzdělávací cíl, změna
Aktivizační funkce didaktické hry ve výuce angličtiny na 1. St. ZŠ
Žák, František ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Práce se zabývá využitím aktivizační funkce didaktické hry jako výukové metody v hodinách angličtiny na prvním stupni. Hledá argumenty pro její použití, možné překážky při její plnohodnotné aplikaci a navrhuje překonávání těchto překážek. Výzkumná část objevuje využití didaktické hry v praxi, jak oblíbené jsou různé hry používané ve školách a jejich vazbu na výukový cíl, bez nějž by postrádaly hry své využití v hodině. Zjišťuje, že rozdílné hry mají v různém věku různou oblibu a různé vnímání vazby na výukový cíl.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.