Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv úrovně ekologické gramotnosti učitelů na úroveň ekologické gramotnosti žáků vybraných škol v regionu Žatec
Svobodová, Silvie ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu úrovně ekologické gramotnosti učitelů základních škol na úroveň ekogramotnosti žáků základních škol v regionu Žatec. Práce navazuje na diplomovou práci Silvie Svobodové z roku 2013 Vliv environmentální výchovy na úroveň ekogramotnosti žáků základních škol regionu Žatec a doplňuje závěry týkající se míry vlivu environmentální výchovy na ekogramotnost žáků 2. stupně. Zkoumá rozsah vlivu úrovně environmentální gramotnosti učitelů na úroveň environmentální gramotnosti žáků. Teoretická část práce obsahuje včetně literárních rešerší charakteristiku žateckého regionu. V úvodu praktické části je prezentován souhrn rozsahu environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty praktikované na testovaných základních školách. Šetření bylo realizováno formou sekvenčního smíšeného výzkumu, schéma QUAN-qual. Dotazníkové testování proběhlo v červnu 2015 s 84 respondenty, 13 muži a 71 ženami. Strukturovaného rozhovoru se v říjnu 2015 zúčastnilo 12 učitelů, z toho 8 žen a 4 muži. Rozbor rozsahu a úrovně environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty na testovaných školách regionu Žatec potvrdila poměrně příznivé výsledky. Testování učitelů prokázalo v porovnání s žáky vyšší zastoupení environmentálně gramotných respondentů, 38%, ovšem předpokládaná přímá úměra mezi úrovní učitelů...
Vliv úrovně ekologické gramotnosti učitelů na úroveň ekologické gramotnosti žáků vybraných škol v regionu Žatec
Svobodová, Silvie ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu úrovně ekologické gramotnosti učitelů základních škol na úroveň ekogramotnosti žáků základních škol v regionu Žatec. Práce navazuje na diplomovou práci Silvie Svobodové z roku 2013 Vliv environmentální výchovy na úroveň ekogramotnosti žáků základních škol regionu Žatec a doplňuje závěry týkající se míry vlivu environmentální výchovy na ekogramotnost žáků 2. stupně. Zkoumá rozsah vlivu úrovně environmentální gramotnosti učitelů na úroveň environmentální gramotnosti žáků. Teoretická část práce obsahuje včetně literárních rešerší charakteristiku žateckého regionu. V úvodu praktické části je prezentován souhrn rozsahu environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty praktikované na testovaných základních školách. Šetření bylo realizováno formou sekvenčního smíšeného výzkumu, schéma QUAN-qual. Dotazníkové testování proběhlo v červnu 2015 s 84 respondenty, 13 muži a 71 ženami. Strukturovaného rozhovoru se v říjnu 2015 zúčastnilo 12 učitelů, z toho 8 žen a 4 muži. Rozbor rozsahu a úrovně environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty na testovaných školách regionu Žatec potvrdila poměrně příznivé výsledky. Testování učitelů prokázalo v porovnání s žáky vyšší zastoupení environmentálně gramotných respondentů, 38%, ovšem předpokládaná přímá úměra mezi úrovní učitelů...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.