|
Návrh podnikatelského plánu digitální agentury s důrazem na marketingovou část
Bartoš, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu popisujícího založení digitální agentury. Teoretická část nejprve ukotvuje pojem podnikání a souvislosti spojené se založením firmy v České republice. Dále se věnuje účelu podnikatelského záměru, a rozebírá jeho strukturu. Zaměřuje se taktéž na nástroje a metody digitálního marketingu, které bude budoucí digitální agentura v rámci svých služeb používat. Praktická část se poté zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Pro lepší porozumění cílové skupině bylo uspořádáno dotazníkové šetření. Společně s analýzami SWOT, SLEPT a Porterovým modelem pěti sil posloužila získaná data jako podklad pro vypracování marketingového plánu. Proveditelnost podnikatelského záměru je následně podpořena finančním plánem.
|
|
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tuháčková, Eva (oponent)
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout relevantní vyhodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
|
|
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů, které se aktuálně používají pro digitálně-kreativní reklamní koncepty. Autorka se také bude věnovat vývojům reklamních investic na internetu a proměně struktury marketingových rozpočtů zadavatelů. V praktické části autorka popíše světové trendy v oblasti digitálních agentur s důrazem na jejich odraz v České republice. Součástí práce bude i přehled aktivních digitálních agentur a sdružení či asociací, které se zabývají internetovou reklamou. Popsané trendy pak autorka představí na vybrané společnosti (Nydrle Digital). Zaměří se na konkrétní aktivity, které v oblasti digitálního prostředí agentura podniká. Pro zpracování praktické části povede rozhovory s tvůrci jednotlivých kampaní a popíše vybrané případové studie, které dokládají jednotlivé dílčí činnosti společnosti.
|