Název: Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Překlad názvu: Digital Advertising Agencies in the Czech Republic: Case Study of Nydrle Digital
Autoři: Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální agentura; kampaň; marketing; online; reklama; advertising; campaign; digital agency; marketing; online

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41592

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197822


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet