Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stresové faktory působící na děti ve školním prostředí
Kaštánková, Iva ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se věnuje vlivu stresorů na dítě mladšího školního věku, na jeho zdravotní i psychický stav a následně na důsledky při učebním procesu a začlenění se dítěte do kolektivu. Teoretická část obsahuje informace pojednávající obecně o formách stresu, o potenciálních stresorech pro dítě, o důsledcích stresu na lidský organismus. V praktické části zjišťuje stresující faktory z osobní zkušenosti žáků 1. stupně základních škol, které prožívají ve škole i mimo ni a jsou spjaty s povinnou školní docházkou. Výsledkem je podání základních rad pro učitele, jak předcházet školnímu stresu u svých žáků a jak se stresovaným dítětem pracovat. klíčová slova: dětský stres, výuka, školní klima
Overloading the child's leisure activities
Boháčiková, Dominika ; Žáčková, Hana (vedoucí práce) ; Zelinková, Olga (oponent)
Anotácia Diplomová práca sa zaoberá voľnočasovými aktivitami detí predškolského a mladšieho školského veku, zisťuje ich obľúbené aktivity a záujmy, pravidelne navštevované voľnočasové aktivity a ich množstvo. Teoretická časť sa zaoberá pojmami ako je voľný čas, rodina, dieťa predškolského a mladšieho školského veku, výchova vo voľnom čase. Zaoberá sa tiež preťaženými deťmi a problémami spojenými s preťažovaním. Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie a analýza trávenia voľného času detí predškolského a mladšieho školského veku. Výskumné otázky následne zisťovali ako, akým spôsobom deti voľný čas trávia a koľko voľnočasových aktivít navštevujú. Empirická časť obsahuje analýzy použitých metód, samotné výskumné šetrenie v materskej a základnej škole v Martine. Obsahuje tiež spracovanie výsledkov formou tabuliek, grafov a písaných komentárov.
Stresové faktory působící na děti ve školním prostředí
Kaštánková, Iva ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se věnuje vlivu stresorů na dítě mladšího školního věku, na jeho zdravotní i psychický stav a následně na důsledky při učebním procesu a začlenění se dítěte do kolektivu. Teoretická část obsahuje informace pojednávající obecně o formách stresu, o potenciálních stresorech pro dítě, o důsledcích stresu na lidský organismus. V praktické části zjišťuje stresující faktory z osobní zkušenosti žáků 1. stupně základních škol, které prožívají ve škole i mimo ni a jsou spjaty s povinnou školní docházkou. Výsledkem je podání základních rad pro učitele, jak předcházet školnímu stresu u svých žáků a jak se stresovaným dítětem pracovat. klíčová slova: dětský stres, výuka, školní klima

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.